- Categories
-
LOGOTOMY z głoskami szeregu szumiącego SZ, CZ
The Symbol :
9788362739271
47.84
Reviews | |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 17 opak |
The bar code | |
EAN | 9788362739271 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu szumiącego: sz, cz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.
Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.
Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:
w izolacji,
w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).
Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.
Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:
w izolacji,
w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).
Wydawnictwo | WIR |
Autor | Joanna Mikulska |
Rok wydania | 2013 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 52 |
Format | 21,5x31 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.