• Kategorie
  • Gra logiczna SMART KWADRYLION GR0274 Gra logiczna SMART TETRIS gra intelektualna GR0274

Symbol: GR0274

Gra logiczna SMART KWADRYLION GR0274

Brak towaru
74.00
Zamów w ciągu
a paczkę wyślemy dziś
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 5903039714434
Zostaw telefon

 

 

Opis produktu:

Gra logiczna SMART KWADRYLION GR0274

 

image

 

Kwadrylion to kolejna samo-gra czyli można w nią grać samemu.

Ale można też w kilka osób, wystarczy mierzyć czas wykonania zadania.

W dodatku dzięki zróżnicowanemu poziomowi zadań grać mogą osoby w różnym wieku – maluch dostaje poziom pierwszy, średniak drugi, a młodzież i dorośli trzeci-czwarty.

Gra składa się z 12 „puzzli” czyli kulkowych modułów, czterech magnetycznych części planszy i książeczki z zdaniami.

Puzzle mają od 2 do 5 kulek i bajeczne kolory.

Plansze są dwustronne z jednej strony białe, z drugiej czarne, z zablokowanymi polami.

Części te są magnetyczne, co pozwala na ich wygodne łączenie podczas budowy planszy.

 

image

 

image 

Zestaw zawiera:

  • 12 puzzli czyli kulkowych modułów
  • 4 magnetyczne części planszy
  • książeczki z zdaniami
  • Gra dla 1 gracza


Gra rozwija:

  • myślenie logiczne
  • planowanie strategiczne
  • spostrzegawczość
  • wyobraźnię przestrzenną

 

image


Zasady gry: 
Grę rozpoczynamy od połączenia (w dowolnej kolejności) 4 magnetycznych kwadratów - tak, aby powstała plansza. Celem gry jest dopasowanie na planszy 12 elementów układanki - łamigłówki.

Każdy z układów ma inne rozwiązanie, więc wyzwań nie zabraknie nigdy! Rozwiążcie przygotowane zadania lub wymyślcie własne! O co chodzi z budową planszy? 60 przykładowych zadań w książeczce, miliony do wymyślenia, 5 stopni trudności;

Wybieramy zadanie z książki z zadaniami – jak to w zestawach z serii „Smart games” w każdej książeczce jest kilka poziomów trudności. Tu mamy pięć: starter, junior, expert, master i wizard. Analogicznie na końcu książki znajdziecie rozwiązania zadań, do których możecie zajrzeć w razie niepowodzenia.

Powiedzmy, że wybraliśmy zadanie numer osiem. Teraz bierzemy części planszy i układamy ją jak na ilustracji, pamiętając o odpowiednim kolorze i układzie zablokowanych pół. Plansza świetnie łączy się na magnesy i nie przesuwa podczas gry.
Następnie układamy puzzle tak jak na obrazku, a te, które zostaną odsuwamy na bok. Tak wygląda nasza wyjściowa sytuacja do gry. Teraz naszym zadaniem jest zmieszczenie na planszy pozostałych elementów.

Kiedy wszystkie puzzle są na planszy, zakończyliśmy zadanie.
Tak jak zawsze to powtarzam - uwielbiam gry do których instrukcja jest praktycznie zbędna.

W naszej rodzinie tylko Aleksy jest niesłychanie wytrzymały w tym temacie i nawet jak ma do czynienia z instrukcją o objętości książki (są takie) to ją przeczyta i ogarnie.

Ja w przypadku dłuższych instrukcji czytam je wcześniej, żeby z Klarą od razu przystąpić do grania, bo inaczej wisi mi na ramieniu wołając „mogę już ustawić pionek”, „mogę już zacząć”, „a to do czego”

Gra podoba się nam wszystkim wyjątkowo, a ja to wręcz zostałam jej entuzjastką. Klara chętnie robiła zadania z poziomu pierwszego, razem robiłyśmy z drugiego.

Dla mnie wielkim plusem jest już sama konieczność ułożenia plansz i puzzli do pozycji wyjściowej – to też fajny trening spostrzegawczości i koncentracji dla młodszych dzieci.

 

 

image

 

image 

DODATKOWE INFORMACJE:

  • certyfikat:CE
  • wiek:6 +
  • wymiar opakowania:24 x 24 x 5 cm
  • waga:0,5 kg
  • płeć:dziewczynka, chłopiec, uniseks

 

 

image

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie