Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis UWAGA! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5%!

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Symbol: 9788382867572
Dostępność: 3 szt.
161.14
153.08 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
0
  • Kurier DPD (POBRANIE) 0
  • Kurier DHL (POBRANIE) 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Paczkomaty 24/7 0
  • Kurier DPD 0
  • Kurier DHL 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
EAN:
9788382867572

Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing), - nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie), - reklamę naśladowczą i body image advertising, - reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych). Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej. Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

Parametry:
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Autor:
Monika Namysłowska
Rok wydania:
2022
Oprawa:
twarda
Stron:
1024
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: