UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego

Symbol: 9788382686630
Dostępność: 7 szt.
92.95
88.3 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Infor
Autor:
Nell Artienwicz
Rok wydania:
2024
Stron:
90
EAN:
9788382686630

Wieloletnia współpraca z klientem wymaga czegoś więcej niż tylko profesjonalnych umiejętności technicznych. Kluczowe znaczenie mają również umiejętności interpersonalne - takie jak komunikacja, asertywność oraz zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na relacje międzyludzkie. Poradnik "Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego" uczy nie tylko, jak nawiązywać pierwsze kontakty z klientem, lecz także jak budować i pielęgnować długotrwałe relacje, które przetrwają próby czasu, a ponadto jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, gdy stanie się to konieczne. Całość została podzielona na cztery rozdziały, a w każdym z nich skoncentrowano się na innym aspekcie relacji biznesowych - począwszy od podstaw, przez strategiczny rozwój, aż po kluczowe kwestie związane z asertywnością i skuteczną komunikacją. Opracowanie zawiera zarówno informacje o charakterze teoretycznym, jak i praktyczne wskazówki, które mogą być bezpośrednio zastosowane w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które pozwoli Czytelnikom lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące relacjami z klientami oraz wprowadzić skuteczne strategie do działań biznesowych. Publikacja jest skierowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy w swojej pracy na co dzień mają kontakt z klientami. Przedstawione w niej treści mogą być również pomocne dla osób zarządzających zespołami w branży finansowej, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań przez rozwój relacji z klientami. O AUTORCE: Dr Nelli Artienwicz - trenerka i badaczka w obszarze rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Wykładowca akademicki, księgowa, mentorka, autorka książek. Jest certyfikowaną trenerką FRIS(R), konsultantką odporności psychicznej MTQPlus(R), certyfikowanym coachem kognitywnym, trenerką neuromedytacji oraz facylitatorką medytacji aktywnych Osho(R), a przy tym doktorem nauk ekonomicznych. Ma ponad 25-letnie doświadczenie trenerskie, a także w pracy księgowo-podatkowej - zarówno etatowej, jak i B2B.

Parametry:
Wydawnictwo:
Infor
Autor:
Nell Artienwicz
Rok wydania:
2024
Stron:
90
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: