UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Business English Marketing and advertising B1/B2

Symbol: 9788379840946
Dostępność: 0 szt.
46.13
43.82 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788379840946
Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.
Kurs języka angielskiego Business English Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
+ 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
+ nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.
Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
+ zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)
+ zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics)..
Parametry:
Wydawnictwo:
SuperMemo World
Autor:
Magdalena Warżała-Wojtasiak, Wojciech Wojtasiak
Rok wydania:
2018
Oprawa:
pudełko
Stron:
128
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: