UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Dobble 1 2 3 REBEL

Symbol: 3558380038085
Dostępność: 49 szt.
65.78
62.49 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Rebel
Wymiary:
13x13x7,5 cm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
3+
EAN:
3558380038085
Ten, ten, no... trójkąt!

"Dobble 123" to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy i mieć trudności z wygraniem z dziećmi!

Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) )

Ale na czym to polega?

W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami "Dobble 123", w tym jeden warian solo!

Przykładowa gra: Gasienica!

1) Przygotowanie do gry
Rozdaj wszystkim graczom tyle samo kart (w miarę możliwości), a następnie umieść jedną
odkrytą kartę na środku stołu. Każdy z graczy umieszcza przed sobą stos zakrytych kart.
2) Cel gry
Być pierwszą osobą, która pozbędzie się wszystkich kart.
3) Jak grać?
Na znak każdy z graczy musi znaleźć symbol łączący kartę ze środka stołu z kartą z wierzchu jego stosu. Gracz, który jako pierwszy nazwie wspólny symbol, kładzie swoją kartę obok karty leżącej na środku stołu. Gąsienica zaczyna rosnąć! Nowo położona karta staje się wówczas kartą, z którą gracze szukają wspólnego symbolu. W ten sposób powoli formuje się coraz dłuższa gąsienica.
4) Jak wygrać?
Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kart. Pozostali gracze kontynuują grę, walcząc o kolejne miejsca.

Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.

Parametry:
Wydawnictwo:
Rebel
Wymiary:
13x13x7,5 cm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
3+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: