Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa w.3

Symbol: 9788381029414
Dostępność: 6 szt.
63.87
60.68 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788381029414

Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 r., uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa niestety jest niewielka albo, jak podkreślają publicyści, katastrofalnie niska. Z naszych obserwacji wynika, że zbyt małą wiedzę ekonomiczną mają również politycy i przede wszystkim parlamentarzyści, odpowiadający za stanowienie prawa, w tym prawa gospodarczego. Stąd pomysł napisania monografii realizującej dwa cele: CEL 1: W prosty i jednocześnie precyzyjny sposób omówimy fundamenty teorii ekonomicznej oraz przedstawimy metody przekazania tej teorii społeczeństwu, co stanowi istotę edukacji ekonomicznej. CEL 2: Ta monografia per se, sui generis stanowić powinna instrument, narzędzie, środek, zdobywania wiedzy ekonomicznej, przez tych, którzy ją przeczytają. Nie jest prawdą, że wiedzę ekonomiczną najlepiej jest przekazywać za pomocą przykładów (case'ów). Naukowcy już dawno odkryli, że za pomocą przykładu można udowodnić każdą tezę. Dlatego też społeczeństwu należy przekazywać nie tylko same aplikacje, ale też wiedzę teoretyczną. Trzeba walczyć ze stereotypami ,np. że nie można nauczyć się przedsiębiorczości i przedsiębiorcą trzeba się urodzić. Nauczyć kogoś (i nauczyć się) można zarówno przedsiębiorczości, jak i menedżerstwa oraz ekonomii jako nauki o prawach rządzących produkcją i podziałem dóbr. Można się dowiedzieć, jak - mając do dyspozycji ograniczone środki podejmować decyzje dające maksimum satysfakcji. Jeżeli dobrobyt jednostki będzie wzrastał będzie rósł także dobrobyt społeczny, a gospodarka narodowa będzie się dobrze rozwijać. Dr Beniamin Noga Adiunkt w Instytucie Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Pracuje także w biznesie, zarządzając spółkami prawa handlowego. Autor 6 rozdziałów w monografiach w j. polskim i 3 rozdziałów w j. angielskim opublikowanych w Dniepropietrowsku (Ukraina) oraz autor ponad 20 publikacji w obszarze zarządzania spółkami handlowymi, zarządzania sportem, a także mikroekonomii behawioralnej. Prof. dr hab. Marian Noga Dyrektor Instytutu Współpracy z Biznesem oraz dyrektor Instytutu Finansów i Rachunkowości Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Były senator RP IV i V kadencji (2000-2004), b. przewodniczący Senackiej Komisji Skarbu Państwa i Infrastruktury, b. członek Rady Polityki Pieniężnej (2004-2010) i b. rektor Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu (1999-2005). Opublikował 26 książek oraz ponad 150 artykułów w j. polskim, niemieckim, angielskim i rosyjskim. Publikował np: w wydawnictwach Oxford, Palgrave Macmillan (London New York), Transformations in Business & Economics (lista filadelfijska) oraz Difin, CeDeWu, WSB Poznań i Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. WSB we Wrocławiu Zastępca dyrektora Instytutu Zarządzania i menadżer kierunku Zarządzanie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Specjalizuje się w obszarach marketingu i marketingu elektronicznego, marketingu internetowego, social mediów oraz nowych technologii w marketingu. Autorka kilku książek naukowych i branżowych oraz kilkudziesięciu artykułów w j. polskim i angielskim. Odbyła wiele staży w USA oraz w polskich firmach marketingu elektronicznego.

Parametry:
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Stron:
164
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: