UWAGA! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5%!

Finanse. Kategorie, zjawiska i procesy, podmioty

Symbol: 9788379307043
Dostępność: 4 szt.
77.25
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
9.99
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 14
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788379307043
Książka jest akademickim podręcznikiem do nauki finansów, w którym oprócz konkretnej wiedzy z przedmiotowego zakresu znajdują się odniesienia do ekonomii, a także innych dyscyplin silnie lub słabo związanych z finansami. Współczesne finanse bowiem coraz bardziej dominują w rzeczywistości ekonomicznej i nie sposób przedstawić ich w oderwaniu od całości życia ekonomicznego. Autorzy oparli konstrukcję podręcznika na trzech filarach, którymi są kategorie, zjawiska i procesy, wreszcie podmioty. Kategorie finansowe tworzą język opisu zjawisk i procesów finansowych powstających na skutek przyczynowo-skutkowych powiązań podmiotów sfery finansowej i sfery realnej gospodarki rynkowej. W tworzeniu sieci powiązań finansowych prym wiodą instytucje finansowe i rynki finansowe, a wszechobecne pojęcia stopy zwrotu i ryzyka przenoszą się na sferę rzeczową.
Podręcznik odpowiada na potrzeby dydaktyczne studentów kierunków finansów i rachunkowości, ekonomii, zarządzania, realizowane w ramach przedmiotów: finanse, podstawy finansów, finanse i bankowość. Zaletą podręcznika jest układ i przejrzystość rozważań, a szczegółowy indeks rzeczowy służy Czytelnikowi pomocą w dostrzeganiu wielowymiarowości zjawisk i procesów finansowych.
Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Finansów Wydziału Finansów i Ubezpieczeń Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Parametry:
Wydawnictwo:
Difin
Autor:
Halina Zadora
Rok wydania:
2015
Oprawa:
broszurowa
Stron:
409
Format:
16x23 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: