• Kategorie
  • Gra Raz na Górze Raz Na Dole PL

Symbol: ZGR.6211
Brak towaru
18.78
Zamów w ciągu
a paczkę wyślemy dziś
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 5903864900989
Zostaw telefon


Oryginalna gra RAZ NA GÓRZE RAZ NA DOLE (058).

TWIST gra zręcznościowa dla dzieci DUŻA MATA

 

Gry dla dzieci to nie tylko źródło zabawy, ale także niezliczone możliwości nauki i rozwoju. Pobudzają kreatywność, logiczne myślenie i zdolności rozwiązywania problemów.

Najczęściej wybierane gry to gry: logiczne, zręcznościowe, planszowe, strategiczne. Każde, niezależnie od rodzaju, mają wspólny cel: dobrą zabawę graczy.

Gry to gwarancja uśmiechu i radości na twarzy dziecka. Uczą cierpliwości i wymagają skoncentrowania uwagi na zadaniu. Dzieci uczą się doceniać własne postępy i osiągnięcia, a wspólna rozrywka buduje relacje rodzinne i wśród rówieśników. Wybierz gry, które rozwijają i bawią jednocześnie – to prezent, który zyska wieczną wartość!

Sprawdź, co przygotowaliśmy dla Twojego dziecka!

 

image


Gra idealnie łączy gimnastykę ze świetna zabawą !
Sędzia kręci strzałką i wskazuje kolor, na który trzeba przenieść stopę lub dłoń.
Głównym zadaniem będzie utrzymanie równowagi stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty, nie jest to takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy.


image

 

 

Mata dostarczy Waszym pociechom mnóstwo zabawy w trakcie której usprawnią swoje mięśnie, poprawią zwinność, giętkość i elastyczność.
Jeśli w twistera gra więcej niż dwóch graczy, gra stanie się jeszcze ciekawsza.
W takim przypadku, można wykonywać ruchy na zmianę – będzie trudniej i ciekawiej.
Gdy gra więcej osób można podzielić się na drużyny.
Każda odmiana i pomysł urozmaici tylko rozgrywkę.


image

 

ZASADY GRY

 

 
1. Zadaniem graczy jest umieszczanie ręki lub nogi (a konkretnie dłoni lub stopy) na wskazanym przez wskazówki polu. Pole zajmuje gracz, który jako pierwszy je zajął. Jeśli nie możecie ustalić, kto był pierwszy, decyduje o tym sędzia. Decyzja sędziego jest ostateczna i nieodwołalna.
2. Po wykonaniu swojego ruchu nie można się już poruszać. Tylko sędzia może pozwolić zawodnikowi na przesunięcie jednej kończyny, tak aby inny gracz mógł przestawić swoją.
3. Jeśli wszystkie sześć pól w jednym kolorze jest zajęte, zakręćcie strzałką jeszcze raz.
4. Jeśli sędzia podaję rękę/nogę i kolor, na którym właśnie stoisz, musisz przenieść się na inne pole w tym samym kolorze (jeśli wszystkie są zajęte, zakręć strzałką jeszcze raz).
5. Jeśli oprzesz się na macie łokciem lub kolanem, albo upadniesz na matę – odpadasz z gry !
6. Wygrywa ten, kto najdłużej utrzyma się na macie !!!

 


image

 

WYPOSAŻENIE ZESTAWU:

 
- mata do twistera,
- tarcza ze wskazówką.

Wymiary twistera ok. 138 cm x 168 cm.

Wymiary pudełka ok. 27 cm x 27 cm x 5,5 cm.

image

 

 

image

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie