UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Gra karciana Qwixx CARTAMUNDI

Symbol: 4012426884481
Dostępność: 25 szt.
75.35
71.58 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Cartamundi
Wymiary:
136x103 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
8+
EAN:
4012426884481

W grze karcianej Qwixx każdy z graczy otrzymuje arkusz punktacji z numerami od 2 do 12 w czerwonych i żółtych barwach i numerami od 12 do 2 w kolorach niebieskim i zielonym.

Dążymy do zakreślenia jak największej liczby kratek, ale skreślać możemy tylko te, które znajdują się na prawo od już skreślonych numerów w rzędzie.

Talia składa się z 44 kart, po jedenaście z każdego koloru, ponumerowanych od 2 do 12. Rewers każdej z kart pokazuje jej wartość, ale bez koloru. Każdy z graczy zaczyna z czterema kartami na ręce, a na środku stołu wykłada się kolejne cztery zakryte karty.

W swojej turze gracz uzupełnia do pięciu karty na ręce dobierając jedną z leżących na środku stołu, zakrytych kart oraz dokłada z góry talii na stół uzupełnienie dla właśnie pobranej karty (na stole zawsze muszą leżeć cztery karty).

W tym momencie wszyscy gracze mogą skreślić ze swojego arkusza jeden z numerów, który pokrywa się z górną kartą znajdującą się na wierzchu talii.

Następnie, aktywny gracz zagrywa od jednej do trzech kart ze swojej ręki - wszystkie muszą być jednego koloru. Może skreślić z arkusza numery z odrzuconych kart, ale pod warunkiem, że przerwa między nimi nie wynosi więcej niż jeden. Przykładowo odrzucając trzy zielone karty - 2, 3 i 5, możemy skreślić wszystkie z nich, ale odrzucając 2, 3 i 6 moglibyśmy skreślić samą 2, samą 3, 2 i 3 lub samą 6.

Kiedy gracz skreślił pięć numerów w jednym kolorze może dodatkowo skreślić jeden ze skrajnych numerów z prawej strony (2 lub 12) - jeśli to zrobi, to skreśla także znacznik kłódki w tym kolorze. Jeśli aktywny gracz nie jest w stanie skreślić żadnego numeru w swojej turze, musi skreślić pole faulu.

Gra kończy się w momencie kiedy jeden z graczy skreśli dwa kolory lub cztery pola faulu. Każdy z graczy podlicza ile numerów w danym kolorze udało mu się skreślić i sumuje wyniki odejmując punkty za faule. Gracz z największą ilością punktów zwycięża.

Gra karciana Qwixx zawiera także dodatkowo 11 kart Jokerów, umożliwiających rozegranie gry w dodatkowym trybie.

Liczba graczy: 2-5

Czas gry: 15 min

Parametry:
Wydawnictwo:
Cartamundi
Wymiary:
136x103 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
8+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: