UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Gra na spostrzegawczość znajdź parę zawody ZA3290

Symbol: ZA3290

Gra znajdź parę, wyszukaj podobne symbole, szybka gra na spostrzegawczość.

Dostępność: 141 szt.
38.64
36.71 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
5905258510880

Legendarna imprezowa gra, w której liczy się spostrzegawczość i spryt. Jeśli posiadasz te cechy to będziesz 100 % zwycięzcą i największym bohaterem wśród znajomych, przyjaciół, czy rodziny. Gra będzie rewelacyjną odskocznią od codzienności. Zarówno młodsi, jak i starsi będą zachwyceni zabawą. Sprawdzą swój refleks i wzrok w szybkim wyszukiwaniu podobieństw.
Ze względu na małe rozmiary grę można wziąć dosłownie wszędzie na piknik, wycieczkę szkolną, do pociągu, na wakacje a w szczególności na imprezę. Zabawa murowana a impreza nie będzie miała końca!

Bez względu na to, w którą grę grasz, musisz znaleźć ten sam element i umieścić kartę zgodnie z zasadami mini-gry.
Na koniec gracze będą musieli stoczyć pojedynek, każdy z nich losuje kartę i jednocześnie ją odwraca.
Pierwszy, który znajdzie pasujące przedmioty i nazwie je, wygrywa pojedynek.

W pudełku znajdziecie aż 30 kart.

Zasady gry:

Mini-gra nr 1

Rozłóż karty przed każdym graczem tak, aby były zakryte.
Umieść odkrytą kartę na środku, pomiędzy graczami i odłóż wszystkie pozostałe karty do pudełka.
Możesz zmienić liczbę kart umieszczanych przed każdym w zależności od jego wieku.

Wszyscy grają w tym samym czasie. W trybie „START" każdy gracz musi znaleźć pasujący element pomiędzy własnymi kartami a tą, która znajduje się na środku stołu.
Po znalezieniu należy nazwać ją głośno, a gracz musi odwrócić swoją zakrytą kartę.
Jeśli karta została zweryfikowana, a gracz nazwał element, czy symbol gra toczy się dalej. Nowo położona karta zastąpi poprzednią i tak za każdym razem po odgadnięciu.

Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kart. Pozostali gracze kontynuują grę, walcząc o kolejne miejsca.

Mini-gra nr 2

Rozłóż karty przed każdym graczem dokładnie tak jak w poprzedniej grze.

Wszyscy grają w tym samym czasie. W trybie „START" każdy gracz musi znaleźć pasujący element pomiędzy własnymi kartami a tą, która znajduje się na środku stołu. Po prostu musisz jako pierwszy wypowiedzieć nazwę pasującego elementu, czy symbolu między twoją kartą a tą na środku stołu. Bądź ostrożny - karta w środku zmieni się, gdy tylko gracz umieści na niej jedną ze swoich kart.

Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kart. Pozostali gracze kontynuują grę, walcząc o kolejne miejsca.

Mini-gra nr 3

Rozłóż karty, ale tym razem połóż po jednej zakrytej karcie przed każdym graczem, a z pozostałych kart ułóż stos do losowania z zakrytych kart na środku stołu. 

Każdy gracz musi jak najszybciej wykryć pasujące elementy między swoją kartą, a kartą na szczycie stosu dobierania. Pierwszy gracz, który go znajdzie, woła nazwę, bierze kartę ze stosu i kładzie ją przed sobą. Zabierając tę kartę, gracz odkrywa następną znajdującą się na stosie.

Gra kończy się, gdy wszystkie karty ze stosu dobierania znikną. Zwycięzcą zostaje gracz, który uzbierał najwięcej kart.

Mini-gra nr 4

Rozdaj wszystkie karty każdemu graczowi. Umieść odkrytą ostatnią kartę na środku stołu. Każdy gracz tasuje swoje karty i tworzy stos do dobierania, który kładzie zakryty przed sobą.

Tym razem trzeba jak najszybciej pozbyć się swoich kart. 

Na hasło "START" gracze odwracają swoje karty i muszą jak najszybciej się ich pozbyć, umieszczając je na karcie na środku stołu. Aby to zrobić, gracz musi nazwać pasujący element między kartą na wierzchu swojej talii a kartą na środku stołu.
Ponieważ karta w środku zmienia się, gdy tylko gracz umieści na niej jedną ze swoich kart, gracze muszą być szybcy.

Wygrywa ten, kto najszybciej pozbędzie się kart.

Mini-gra nr 5

Rozłóż karty, ale tym razem połóż po jednej zakrytej karcie przed każdym graczem, a z pozostałych kart ułóż stos do losowania z zakrytych kart na środku stołu. 

Gracze odwracają swoje karty. Każdy musi znaleźć identyczny element na karcie dowolnego innego gracza. Pierwszy gracz, który nazwał pasujące zwierzę, bierze wierzchnią kartę ze stosu do dobierania i umieszcza ją na karcie dowolnego gracza.

Gra kończy się, gdy wszystkie karty ze stosu zostaną pobrane. Zwycięzcą zostaje gracz z najmniejszą liczbą kart.

Mini-gra nr 6

W każdej turze umieść odkrytą kartę do góry na środku stołu, a następnie umieść taką samą liczbę kart zakrytych, jak liczba graczy wokół.
Pozostałe karty odłóż na bok, będą potrzebne do kolejnych rund.

Na początku rundy każdy gracz odkrywa i zakrywa karty w tym samym czasie i musi zapamiętać jakie ma elementy.
Gracz musi znaleźć na centralnie umieszczonej karcie pasujący element. Gracz, który jako pierwszy znajdzie ten sam symbol i wykrzykuje nazwę, zabiera karty umieszczone wokół, lecz bez karty umieszczonej na środku.

Gdy wszystkie otaczające karty zostaną zabrane, sięgnij do odłożonych kart, rozłóż je jak poprzednio i rozpocznij następne spotkanie.
Gracze zachowują zebrane karty. Grę wygrywa gracz, który uzbiera jak najwięcej kart.

Mini-gra nr 7

Po potasowaniu wszystkich kart połóż jedną odkrytą kartę na środku stołu.
Pozostałe karty rozdaj wszystkim graczom, ale tak aby były zakryte.

Na początku gry gracze natychmiast odwracają swoje karty.
Każdy gracz stara się jak najszybciej znaleźć ten sam symbol na swojej karcie, co na karcie centralnej. Pierwszy gracz, który znajduje symbol i wykrzykuje nazwę, bierze kartę z wierzchu stosu i układa ją zakrytą na karcie na środku stołu. W tym momencie nowa karta jest odwracana z talii i gra toczy się dalej, aż wszystkie karty w talii zostaną zużyte.

Gracz, któremu jako pierwszemu skończą się karty, wygrywa, a pozostali gracze kontynuują grę o drugie i trzecie miejsce.

Mini-gra nr 8

Na początku rundy każdy gracz otrzymuje zakryte karty, które są ukryte pod rękami.
Pozostałe karty odłóż na bok i pozostaw je do kolejnych rund.

Gra się rozpoczyna się w momencie, kiedy wszyscy gracze równocześnie odwracają karty. Każdy gracz stara się znaleźć  na karcie przeciwnika pasujące symbole równocześnie dobierając karty najszybciej jak to możliwe. Karty muszą mieć ten sam symbol u góry. Losuj karty i jak najszybciej wykrzykuj pasujące symbole. Gra toczy się dalej, aż do wylosowania wszystkich kart ze stosu.

Gdy stos kart znika gra się kończy. Gracz, który zdobędzie najwięcej kart, wygrywa.

Mini-gra nr 9

Podziel wszystkie karty na dwa stosy, z kartami do góry, to są bliźniacze wieże. Do tej rozgrywki potrzebnych jest tylko 2 graczy.

Po rozpoczęciu gry gracz, który jako pierwszy znajdzie ten sam symbol na górnej karcie z 2 stosów kart, po wykrzyczeniu nazwy symbolu, bierze kartę, a następnie kontynuuje znajdowanie tych samych dwóch kart. Ta rozgrywka wymaga szczególnego skupienia.
Gra toczy się do momentu kiedy ostatni gracz prawidłowo dopasuje kartę. 

Wystarczy przewaga 1 karty i wygrywasz!

Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.

Gra dla 2 - 5 graczy. Polecana od 4-go roku życia.

Parametry:
Wiek:
4 +
Płeć:
dziewczynka
Waga:
0,18 kg
Gwarancja:
Gwarancja 12 miesięcy
Certyfikat:
CE
Wymiar opakowania:
13 x 13 x 7,5cm
Długość towaru w centymetrach:
13
Wysokość towaru w centymetrach:
13
Szerokość towaru w centymetrach:
8
Waga gabarytowa w gramach:
225.33
Karton:
144 szt.

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

F.H. A.A.D.A.Z.Z. Jokomisiada
ul. Grabska 11b
32-005 Niepołomice
Poland

517663060
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: