UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Jak nie stracić kontaktu z dzieckiem...

Symbol: 9788382250824
Dostępność: 7 szt.
34.84
33.1 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788382250824
Czy twoje dziecko odpowiada ci na pytania półsłówkami? Gdy pytasz, jak minął mu dzień w przedszkolu czy szkole, słyszysz zdawkowe dobrze, chociaż widzisz, że coś jest nie tak? Czy próby ciągnięcia za język kończą się awanturą i łzami? Jeśli tak, witaj w klubie rodzica!
Codzienne rozmowy z dziećmi to często prawdziwe wyzwanie. Zwykła wymiana zdań może doprowadzić do ogromnej frustracji zarówno u dziecka, jak i u rodzica. Ale sztuki komunikacji z dziećmi jak wielu innych umiejętności można się po prostu nauczyć!
Dzięki książce Jak nie stracić kontaktu z dzieckiem i dogadać się w każdej sprawie doświadczonej psycholożki Ulrike Dpfner dowiesz się:
jak słuchać swoich dzieci i jak do nich mówić, by uwzględniać ich najważniejsze potrzeby,
jak prowadzić z nimi ciekawe, ważne i dające do myślenia rozmowy,
jakie pytania zadawać dzieciom, by poznać ich radości, zmartwienia, lęki i niepokoje,
jak wspólnie cieszyć się z ich sukcesów,
w jaki sposób formułować wątpliwości i wskazówki, by dziecko nie traktowało rozmowy z tobą jako przykrego obowiązku i okazji do konfliktu.
I ty możesz się przekonać, że jak pisze autorka, dobre rozmowy mają w sobie magię i mogą się stać wspaniałym, niezapomnianym doświadczeniem.
Parametry:
Wydawnictwo:
Feeria
Autor:
Ulrike Dopfner
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Stron:
248
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: