UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Kapitan Nauka. Gdzie jest zwierz? Gra rodzinna

Symbol: 5903699821862
Dostępność: 0 szt.
40.73
38.69 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
6+
EAN:
5903699821862

Gra rodzinna ,,Gdzie jest zwierz?" (6-99 lat) to szalony wyścig w świecie zwierząt, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Do zwycięstwa potrzebne są również spryt, refleks i spostrzegawczość, ponieważ gracze typują poprawne odpowiedzi na pytania quizowe oraz szukają na planszy ukrytych zwierzaków. Poznają przy tym zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia.

Trening myślenia, pamięci i spostrzegawczości

Co robi przestraszona modliszka? Czy miś koala jest spokrewniony z niedźwiedziem? Ile litrów wody może wypić jednorazowo wielbłąd dwugarbny? W czasie rodzinnej rozgrywki poznamy odpowiedz na te i ponad 100 innych pytań. Duzi i mali tropiciele tajemnic przyrody odkryją przeróżne gatunki owadów, ssaków, gadów, płazów, ptaków oraz ryb, ich niezwykłe umiejętności, budowę i wygląd. W czasie gry obserwacyjnej gracze odnajdą również mistrzów kamuflażu, ćwicząc przy tym spostrzegawczość i refleks.

Barwne ilustracje Anny Truszkowskiej przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do poznawania fauny, której nie obserwujemy na co dzień.

Plansza i karty zostały wykonane z dobrej jakości materiałów, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

Rozwój

przyroda, geografia, spostrzegawczość, pamięć

Autorzy

dr Paweł Czapczyk - pasjonat akwarystyki, terrarystyki i egzotycznych zwierząt. Hodowca modliszek, ryb, żab i jaszczurek. Tropiciel tajemnic przyrody.

Anna Truszkowska - graficzka i ilustratorka, działa głównie w branży gier komputerowych i mobilnych, wykonuje również ilustracje dla dzieci i projekty zabawek.

W serii również

  • Gra rodzinna Kalambury

  • Gra edukacyjna Świat

Parametry:
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
6+

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: