UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Kapitan Nauka. Gdzie jest zwierz? Gra rodzinna

Symbol: 5903699821862
Dostępność: 0 szt.
40.73
38.69 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
6+
EAN:
5903699821862

Gra rodzinna ,,Gdzie jest zwierz?" (6-99 lat) to szalony wyścig w świecie zwierząt, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Do zwycięstwa potrzebne są również spryt, refleks i spostrzegawczość, ponieważ gracze typują poprawne odpowiedzi na pytania quizowe oraz szukają na planszy ukrytych zwierzaków. Poznają przy tym zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia.

Trening myślenia, pamięci i spostrzegawczości

Co robi przestraszona modliszka? Czy miś koala jest spokrewniony z niedźwiedziem? Ile litrów wody może wypić jednorazowo wielbłąd dwugarbny? W czasie rodzinnej rozgrywki poznamy odpowiedz na te i ponad 100 innych pytań. Duzi i mali tropiciele tajemnic przyrody odkryją przeróżne gatunki owadów, ssaków, gadów, płazów, ptaków oraz ryb, ich niezwykłe umiejętności, budowę i wygląd. W czasie gry obserwacyjnej gracze odnajdą również mistrzów kamuflażu, ćwicząc przy tym spostrzegawczość i refleks.

Barwne ilustracje Anny Truszkowskiej przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do poznawania fauny, której nie obserwujemy na co dzień.

Plansza i karty zostały wykonane z dobrej jakości materiałów, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

Rozwój

przyroda, geografia, spostrzegawczość, pamięć

Autorzy

dr Paweł Czapczyk - pasjonat akwarystyki, terrarystyki i egzotycznych zwierząt. Hodowca modliszek, ryb, żab i jaszczurek. Tropiciel tajemnic przyrody.

Anna Truszkowska - graficzka i ilustratorka, działa głównie w branży gier komputerowych i mobilnych, wykonuje również ilustracje dla dzieci i projekty zabawek.

W serii również

  • Gra rodzinna Kalambury

  • Gra edukacyjna Świat

Parametry:
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
6+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: