UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Karty do gry. Pieniny z humorem

Symbol: 5904405355138
Dostępność: 0 szt.
9.37
8.9 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Jako
Wymiary:
90x60 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+
EAN:
5904405355138

Karty do gry "Pieniny z humorem" są ilustrowane wesołymi obrazkami inspirowanymi tymi malowniczymi górami. Grafiki przedstawiają szczyty, obiekty, symbole i postacie charakterystyczne dla tego regionu.

Opakowanie zawiera 24 kary do gry od dziewiątek do asów w 4 kolorach (kier, pik, karo i trefl) oraz instrukcję gry w pana, jednej z bardziej znanych gier karcianych w Polsce.

Instrukcja gry w pana

Gra dla 2-4 osób.

Celem gry jest wyłożenie wszystkich posiadanych kart.

Talia do gry składa się z 24 kart w 4 kolorach. W każdym kolorze jest 6 kart o różnej wartości, od najsłabszej 9 do najsilniejszego asa: 9, 10, walet (J), dama (Q), król (K), as (A).

4 kolory (kier, pik, karo i trefl) są tej samej wartości. Oznacza to, że np. z 4 królów w różnych kolorach żaden nie jest silniejszy od pozostałych.

Gra składa się z co najmniej kilku rozdań.

Potasujcie karty i rozdajcie wszystkim graczom. Każde z rozdań rozpoczyna gracz, który posiada 9 kier, wykłada ją awersem do góry (odkrytą) na środek stołu (jeśli ma cztery 9, może wyłożyć wszystkie, umieszczając 9 kier na spodzie). Karty należy wykładać jedna na drugą odkryte, tworząc stos. Kolejka porusza się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Grę kontynuuje kolejna osoba. Wykładane przez nią karty nie mogą być słabsze od karty na stosie. W jednym rzucie na stos może wyłożyć:

- 1 kartę,

- 3 karty jednakowej wartości na kartę o tej samej wartości (np. 3 walety na waleta),

- 4 karty jednakowej wartości.

Gracz, który nie chce lub nie może wyłożyć kart (ma tylko słabsze od karty na stosie), bierze z wierzchu stosu trzy karty. Jeśli na stosie jest mniej kart niż trzy, bierze wszystkie z wyjątkiem leżącej na spodzie stosu 9 kier. Grę kontynuuje kolejna osoba. W danym rozdaniu przegrywa osoba, która jako ostatnia pozostała z kartami i otrzymuje punkt karny (pierwszy to P, drugi A i trzeci N). Rozdanie może być nierozstrzygnięte - nikt nie zdobywa punktu karnego - gdy w swojej kolejce ostatni gracz wyłoży wszystkie karty.

Gra kończy się, jeśli któryś z graczy uzyska

3 punkty karne P, A i N i w ten sposób przegra. Wygrywa osoba z najmniejszą liczbą punktów karnych.

Parametry:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Jako
Wymiary:
90x60 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

124483913 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: