UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Komputerowy ćpun 2.0 w.2

Symbol: 9788328719248
Dostępność: 7 szt.
32.40
30.78 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788328719248
Ponad trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z gier komputerowych. Dla jednych to chwilowa odskocznia, rozrywka i sposób na odreagowanie codziennych stresów, dla innych - początek problemów.
Gdzie leży granica pomiędzy rozrywką a uzależnieniem? Jakie są konsekwencje nadużycia i co najważniejsze - jak poradzić sobie z tym problemem?
Krzysztof Piersa sam był uzależniony od gier i zna je wręcz na wylot. Od sześciu lat jako terapeuta uzależnień przemierza Polskę wzdłuż i wszerz, prowadząc zajęcia profilaktyczne.
W zebranym materiale opowiada o wszystkim: sporcie elektronicznym, tysiącach złotych wydawanych na mikrotransakcje, ośmiolatkach zarywających noce przed ekranem, a także niezwykłych możliwościach edukacji za pośrednictwem gier.
Bo same gry nie są z gruntu ani dobre, ani złe. Mogą stać się piękną i niezwykłą przygodą, jak również okrutną traumą. Wszystko zależy od samego gracza.
Parametry:
Wydawnictwo:
Muza
Autor:
Krzysztof Piersa
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Stron:
384
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: