- Categories
-
Księga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych..
The Symbol :
9788366337046
74.64
Reviews | |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 7 opak |
The bar code | |
EAN | 9788366337046 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Zajrzyj do głowy przedstawicieli polskiego biznesu z najwyższej półki. Poznaj dobre praktyki polskich przedsiębiorców, którym udało się stworzyć wyjątkowe firmy wyjątkowe nie tylko w oczach ich właścicieli, lecz także w oczach ich pracowników, kontrahentów oraz klientów. Przeczytaj wywiady z ludźmi, którzy odnieśli sukces w sektorze prywatnym i zgodzili się podzielić swoimi doświadczeniami oraz przemyśleniami. Skorzystaj z ich ciężko zdobytej wiedzy zebranej w tej pięknie wydanej książce!
Przedmiotem tej książki nie są sugestie i pomysły na model biznesowy. Istnieje już wiele publikacji na ten temat. Zakładam, że tę wiedzę już masz, a teraz celujesz w coś więcej w stworzenie firmy wyjątkowej, ponadczasowej. W jej nieustanne ulepszanie i pomnażanie zysków. Zadowoleni pracownicy, profesjonalna organizacja i dbałość o doświadczenia klienta mają ogromny wpływ na wartość przedsiębiorstwa. To fundament, na którym możesz oprzeć każdy biznes.
Krystian Pluciak, autor Księgi dobrych praktyk
Mało kto interesuje się metodami zarządzania i tym, co mają do powiedzenia właściciele odnoszących sukcesy małych firm czyli zwyczajni, zatrudniający 100 lub 200 osób przedsiębiorcy z sąsiedztwa. W biznesie odnieśli sukces jakich mało. Miliony ludzi pragną znaleźć się na ich miejscu. Krystian spotkał się właśnie z takimi przedsiębiorcami i każdego z nich dokładnie wypytał o dobre praktyki w ich firmach. Z każdej rozmowy Czytelnik wyciągnie lekcję dla siebie.
Kamil Cebulski, przedsiębiorca
Przedmiotem tej książki nie są sugestie i pomysły na model biznesowy. Istnieje już wiele publikacji na ten temat. Zakładam, że tę wiedzę już masz, a teraz celujesz w coś więcej w stworzenie firmy wyjątkowej, ponadczasowej. W jej nieustanne ulepszanie i pomnażanie zysków. Zadowoleni pracownicy, profesjonalna organizacja i dbałość o doświadczenia klienta mają ogromny wpływ na wartość przedsiębiorstwa. To fundament, na którym możesz oprzeć każdy biznes.
Krystian Pluciak, autor Księgi dobrych praktyk
Mało kto interesuje się metodami zarządzania i tym, co mają do powiedzenia właściciele odnoszących sukcesy małych firm czyli zwyczajni, zatrudniający 100 lub 200 osób przedsiębiorcy z sąsiedztwa. W biznesie odnieśli sukces jakich mało. Miliony ludzi pragną znaleźć się na ich miejscu. Krystian spotkał się właśnie z takimi przedsiębiorcami i każdego z nich dokładnie wypytał o dobre praktyki w ich firmach. Z każdej rozmowy Czytelnik wyciągnie lekcję dla siebie.
Kamil Cebulski, przedsiębiorca
Wydawnictwo | Fijorr |
Autor | Krystian Pluciak |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 382 |
There is currently no comments or ratings for this product.