Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...

The Symbol : 9788360677070
The Availability Of : 1 opak
38.88
36.94 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788360677070

Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, "Doświadczenia kampanii wyborczych" poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.

Parameters :
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Autor:
Piotr Pawełczyk
Rok wydania:
2007
Oprawa:
broszurowa
Stron:
162
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :