Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...
The Symbol :
9788360677070
The Availability Of :
1
opak
38.88
36.94
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788360677070
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, "Doświadczenia kampanii wyborczych" poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Autor:
Piotr Pawełczyk
Rok wydania:
2007
Oprawa:
broszurowa
Stron:
162