UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
-
KATEGORIE
- Pojazdy spalinowe
- Prędkość do 27km/h
- Prędkość do 35km/h
- Prędkość do 55km/h
-
SAMOCHODY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Honda na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy elektryczne do driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- Auto na akumulator dla 4 latka
- Auto na akumulator do 100kg
- Auto na akumulator 4x4
- Auto na akumulator 6x6
- Auto na akumulator 24V
- Dwuosobowe Auto na akumulator
- Gokart na pedały
- Motory na akumulator
- Motor na akumulator do 160cm
- Motor na akumulator z pilotem
- Motor dla dziecka Gaz w manetce
- Quady na akumulator
- Straż pożarna na akumulator
- Terenowy Jeep na akumulator
- Traktor na akumulator
- Jeździki
- Części do pojazdów na akumulator
- DZIECKO
- Dla przedszkoli i szkół
- Dom i ogród
- Fartuchy laboratoryjne
- FIRMA I USŁUGI
- KOLEKCJE I SZTUKA
- KULTURA I ROZRYWKA
- SPORT I TURYSTYKA
- UPOMINKI
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
-
SAMOCHODY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Honda na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy elektryczne do driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- Auto na akumulator dla 4 latka
- Auto na akumulator do 100kg
- Auto na akumulator 4x4
- Auto na akumulator 6x6
- Auto na akumulator 24V
- Dwuosobowe Auto na akumulator
- Gokart na pedały
- Motory na akumulator
- Motor dla dziecka Gaz w manetce
- Quady na akumulator
- Straż pożarna na akumulator
- Terenowy Jeep na akumulator
- Traktor na akumulator
- Części do pojazdów na akumulator
-
SAMOCHODY NA AKUMULATOR
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
KATEGORIE
-
Audi na akumulator
-
Bentley na akumulator
-
Bmw na akumulator
-
Bugatti na akumulator
-
Buggy na akumulator
-
Chevrolet na akumulator
-
Continental na akumulator
-
Ferrari na akumulator
-
Ford na akumulator
-
Honda na akumulator
-
Jaguar na akumulator
-
Jeep na akumulator
-
Lamborghini
-
Land Rover na akumulator
-
Lexus na akumulator
-
Maserati na akumulator
-
Mclaren na akumulator
-
Mercedes na akumulator
-
Mini na akumulator
-
Mustang na akumulator
-
Nissan na akumulator
-
Pojazdy bez licencji
-
Pojazdy elektryczne do driftu
-
Policyjne auta na akumulator
-
Perfecta na akumulator
-
Porsche na akumulator
-
Rolls-Royce na akumulator
-
Toyota na akumulator
-
Volvo na akumulator
-
VW na akumulator
-
Auta elektryczne dla dzieci
-
Samochody dla dzieci
SAMOCHODY NA AKUMULATOR -
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
-
Audi na akumulator
-
Bentley na akumulator
-
Bmw na akumulator
-
Bugatti na akumulator
-
Buggy na akumulator
-
Chevrolet na akumulator
-
Continental na akumulator
-
Ferrari na akumulator
-
Ford na akumulator
-
Honda na akumulator
-
Jaguar na akumulator
-
Jeep na akumulator
-
Lamborghini
-
Land Rover na akumulator
-
Lexus na akumulator
-
Maserati na akumulator
-
Mclaren na akumulator
-
Mercedes na akumulator
-
Mini na akumulator
-
Mustang na akumulator
-
Nissan na akumulator
-
Pojazdy bez licencji
-
Pojazdy elektryczne do driftu
-
Policyjne auta na akumulator
-
Perfecta na akumulator
-
Porsche na akumulator
-
Rolls-Royce na akumulator
-
Toyota na akumulator
-
Volvo na akumulator
-
VW na akumulator
-
Auta elektryczne dla dzieci
-
Samochody dla dzieci
SAMOCHODY NA AKUMULATOR -
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
Brak towaru
Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Symbol:
9788320823813
Dostępność:
0
szt.
Wpisz swój e-mail
52.97
50.32
cena z kodem:
EDUKAMP
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
- Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
- Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
- Orlen paczka 8.49
- Paczkomaty 24/7 9.99
- Kurier DPD 12.9
- Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
- Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
- Kurier DHL 18
- Kurier DHL (POBRANIE) 21
Kod kreskowy:
EAN:
9788320823813
Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi.
Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu.
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor:
Anna Czubała, Roman Emanuel Niestrój, Angelika M.
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
196
Format:
17,6x25 cm
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej
Dane producenta
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]
-
Polecamy
-
Produkty podobne