UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Nowi Tropiciele SP 1 ćwiczenia cz.2 WSiP

Symbol: 9788302169663
Dostępność: 0 szt.
17.25
16.39 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788302169663
Karty pracy zawierają zróżnicowane w formie i treści zestawy ćwiczeń z zakresu nauki pisania i wspomagania umiejętności czytania oraz zadania związane z treściami przyrodniczymi, społecznymi i wychowawczymi.
Nauka pisania rozpoczyna się ćwiczeniami grafomotorycznymi, pisaniem po śladzie, aby w momencie wprowadzania kolejnych liter uczeń mógł przejść do zapisywania liter, sylab i zdań w powiększonej, a następnie standardowej liniaturze.
Na końcu każdej publikacji zamieszczono kącik Czytam sam!, w którym znajdują się zestawy logatomów, wyrazów oraz zdań do czytania w określony sposób, tak aby różnymi metodami wspomagać technikę czytania. Ponadto dołączono zestaw wyrazów do czytania globalnego, dodatkowe teksty elementarzowe złożone z kolejno wprowadzanych liter, a także teksty wybranych piosenek (z płyty Pomysł na piosenki. Klasa 1) przeznaczone dla dzieci już czytających.
W każdej części kart pracy w kąciku Ćwiczymy z Noni dziecko znajdzie ćwiczenia powtórzeniowe dotyczące ukończonej partii materiału.
W publikacji znajdują się również pomoce do prowadzenia zajęć plastyczno-technicznych (kącik Zrób to sam!) oraz zestaw ćwiczeń muzycznych odpowiadających treściom prezentowanym w podręczniku.
Parametry:
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
praca zbiorowa
Rok wydania:
2017
Oprawa:
broszurowa
Stron:
104
Format:
21x27 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: