UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Pętla LUCRUM

Symbol: 5904305400143
Dostępność: 0 szt.
182.49
173.37 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
0
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 0
  • Kurier DPD (POBRANIE) 0
  • Kurier DHL (POBRANIE) 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 0
  • Paczkomaty 24/7 0
  • Kurier DPD 0
  • Kurier DHL 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Lucrum Games
Wymiary:
297x297 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
12+
EAN:
5904305400143

PĘTLA to zakręcona gra kooperacyjna, w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Wcielcie się w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie. Zdobywajcie potężne artefakty, powstrzymajcie wszechobecne duplikaty doktora i dokonajcie sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie możliwości zapewniane przez karty i mistrzowsko opanujcie zasady PĘTLI, poprzez łączenie ich efektów w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie czujni, ponieważ Dr nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom.

Pętla - wspólny wróg jednoczy!

Waszym wspólnym celem jest pokonanie dra Fuksa. W naszej Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks naruszy wszechświat do tego stopnia, że to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, generując nowe duplikaty i wyrwy w czasoprzestrzeni. Gdy w jakiejś erze pojawi się za dużo wyrw, pojawia się tam wir... A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata. Mądrze wykorzystajcie potężne artefakty i powstrzymajcie machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!

Zawartość pudełka z grą Pętla:

1 plansza czasoprzestrzeni,

1 plansza kwatery głównej,

1 model machiny dra Fuksa,

5 drewnianych pionków agentów,

100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny),

65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich),

10 kafli sabotażu,

3 kafle wiru,

8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry),

38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki),

1 woreczek,

1 broszura operacyjna,

1 karta z zasadami gry solo,

instrukcja.

Parametry:
Wydawnictwo:
Lucrum Games
Wymiary:
297x297 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
12+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: