Brak towaru

Polistylistyka, czyli dyskurs z przeszłością

Symbol: 9788385679691
Dostępność: 0 szt.
38.41
36.49 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
9.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 9.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788385679691

Książka koncentruje się wokół zagadnień interpretacji ruchowych muzyki współczesnej pisanej w duchu postmodernizmu oraz rozumienia metody rytmiki i jej możliwości wykonawczych i interpretacyjnych w obliczu przemian zachodzących w sztuce współczesnej. Publikacja jest rezultatem zainteresowań artystycznych i badawczych, studiów teoretycznych i twórczych, empirycznych eksploracji w zakresie zagadnienia interpretacji ruchowej zjawiska polistylistyki. Stworzone przez to zjawisko szczególne możliwości interpretacyjne niosą ze sobą odniesienia do konwencji ruchowych, które dla autorki stanowią inspiruje w kształtowaniu materiału ruchowego i formy kompozycji przestrzennej. W rozdziale pierwszym omówiono zjawisko postmodernizmu i jego egzystencję w kulturze współczesnej. Szczególnie skoncentrowano się tu na wybranych zjawiskach w polskiej kulturze muzycznej. Między innymi naszkicowano sylwetki kompozytorów: Pawła Szymańskiego i Pawła Mykietyna. Rozdział drugi odnosi się do metody rytmiki rozumianej jako metoda otwarta - metoda "in progress", której potencjał pozwala na ciągły dynamiczny rozwój. Poruszono tu także problem doboru srodków z zakresu muzycznej ekspresji ruchu i ekspresji scenicznej oraz estetyki i techniki ruchu w interpretacji wybranych dzieł. Z perspektywy polistylistyki i surkonwencjonalizmu dokonano także charakterystyki wybranych konwencji ruchowych wykrystalizowanych w procesie rozwoju kultury europejskiej. W efekcie pokrótce scharakteryzowano niektóre aspekty poszczególnych stylów tanecznych takich jak: włoski taniec renesansowy, taniec epoki baroku, balet klasyczny oraz post modern dance. W rozdziale trzecim zamieszczono opis interpretacji ruchowych wybranych utworów: Quasi Una Sinfonietta Pawła Szymańskiego oraz części I 3 for 13 Pawła Mykietyna. Opis ten uzupełniają zdjęcia z prób i koncertu interpretacji ruchowych muzyki.

Parametry:
Wydawnictwo:
Akademia Muzyczna w Katowicach
Autor:
Barbara Dutkiewicz
Rok wydania:
2012
Oprawa:
broszurowa
Stron:
200

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń.

 

Deklaracja zgodności CE | Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

 

Dla dzieci powyżej 3-go roku życia

 

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej - Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

Dane producenta

Akademia Muzyczna w Katowicach
Zacisze 3
40-025 Katowice
Poland

730260740
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: