UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Przedsiębiorstwo we współczesnym otoczeniu...

Dostępność: 0 szt.
50.27
47.76 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor:
Katarzyna Kozioł-Nadolna, Wojciech Leoński, Malwi
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
EAN:
9788379724048
Przedsiębiorstwa działają obecnie w warunkach, które cechuje duża złożoność, burzliwość i niestabilność, co stawia je w zupełnie nowych jakościowo okolicznościach. Złożoność oznacza narastającą niezwykle dynamicznie ilość czynników oddziałujących na przedsiębiorstwo, a także ich dynamikę. Zarówno ilość, jak i przede wszystkim niezwykłe tempo zmian czynników wpływających na funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw stawiają przedsiębiorców przed trudnymi wyborami, które decydują o ich sukcesie bądź porażce. Postęp technologiczny, zmiany zachowań klientów, zwiększona i globalna konkurencja, krótki cykl życia produktów i zmieniający się biznes (m.in. globalizacja, internacjonalizacja działalności, specjalizacja) to niektóre z czynników, które tworzą potrzebę zmian w organizacjach. (...)
W drodze do wykreowania właściwej ścieżki rozwojowej liczy się szybkość podejmowanych decyzji. Stawia to przed przedsiębiorcami i kadrą menedżerską ambitne zadania w zakresie identyfikacji kluczowych zasobów i czynników sukcesu w organizacji, a także identyfikację szans i zagrożeń w otoczeniu. Istnieje więc potrzeba analizowania licznych wyzwań i to w rozmaitych układach (ekonomicznych, społecznych, prawnych itp.), przedsiębiorstwo bowiem pozostaje w ciągłych interakcjach ze swoim otoczeniem. Jako system otwarty istnieje ono w i dzięki otoczeniu, co znaczy, że z jednej strony otoczenie powinno wspierać rozwój przedsiębiorstwa, z drugiej zaś przedsiębiorstwa powinny być odpowiedzialne, czyli przyjmować na siebie zobowiązania i odpowiedzialność publiczną, szczególnie w tych dziedzinach, które nie mogą być prowadzone na zasadach przedsiębiorczości.
- ze wstępu
Parametry:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor:
Katarzyna Kozioł-Nadolna, Wojciech Leoński, Malwi
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: