• Categories
  • (Re)definicja pojęcia tabu medialnego..

The Symbol : 9788377206652
59.99
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 11 opak
EAN 9788377206652

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Autor książki zasadnie kwestionuje powszechne przekonanie, że media są przestrzenią bez tabu. Oczywiście stopień tabuizacji zależy od ich rodzaju, gatunku czy kanału, ale ograniczenia wynikające z przyczyn kulturowych, politycznych,
ekonomicznych czy prawnych są w środkach przekazu w większym lub mniejszym zakresie obecne. Dotyczy to również (a może zwłaszcza) prasy informacyjno-publicystycznej, która stała się (z niewielkimi odstępstwami) przedmiotem nowatorskich
badań Autora. Podkreślam tu nowatorstwo przedsięwzięcia, ponieważ tabu w mediach było dotąd nie tylko nie analizowane, ale nawet nie dostrzegane ze względu na absolutną rzekomo wolność wypowiedzi, jeśli nie naruszają one norm prawa karnego lub kodeksu cywilnego. A tymczasem w publikacjach o polityce, gospodarce i kulturze nie brak tematów z różnych (nie tylko jurydycznych, ale też obyczajowych) powodów wyłączonych i pomijanych w tym tematów tabu.
Wydawnictwo Petrus
Autor Sławomir Soczyński
Rok wydania 2022
Oprawa broszurowa
Stron 332
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question