UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Rewelacyjna GRA Mastermind kultowa gra PRLu GR0234

Symbol: GR0234

Gra logiczna Mastermind.

Dostępność: 258 szt.
25.99
24.69 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
5905258511139

 

 

 

Gra Mastermind Rozum Złam Kod

image

Mastermind – gra planszowa przeznaczona dla dwóch osób, polegająca na odgadnięciu przez jednego z nich ukrytego kodu. Kultowa gra MASTERMIND przeznaczona jest dla całej rodziny, zadaniem graczy jest rozszyfrowanie kodu przeciwnika.

image
image

Wesoła gra zręcznościowa pobudza rozwój dziecka na kilku płaszczyznach równocześnie. Wpływa na udoskonalanie umiejętności rozpoznawania kolorów, koordynowania głowa-oko i komunikowania się. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi.Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci. Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych. Dzięki takim zabawom dzieci, mogą spędzić więcej czasu z rodzicami

Zasady gry dla 2 osób:

Jeden z graczy zostaje szyfrantem i w tajemnicy przed przeciwnikiem wybiera pięć kolorowych pionków i umieszcza dowolną ich kombinację w urządzeniu szyfrującym, ustalając w ten sposób tajny kod. Kod zostaje umieszczony w 5 zakrytych zasłonką otworach, więc nie są widoczne dla drugiego gracza, który staje się odgadującym. Przeciwnik ma 12 prób na odgadnięcie kodu. W każdej próbie umieszcza na planszy kołeczki w takiej kolejności, która wydaje mu się najbardziej zbliżona do tajnego kodu. Każdy mniejszy kolorowy (najczęściej czarny) pionek oznacza, że jeden z większych pionków o danym kolorze został umieszczony w domniemanym kodzie na właściwym miejscu. Każdy mniejszy biały pionek wskazuje na istnienie większego pionka o właściwym kolorze, lecz na niewłaściwym miejscu. Tym sposobem odgadujący dysponuje coraz większym zasobem informacji pozwalających na rozwikłanie zagadki.

Po ocenieniu próby odgadujący podejmuje kolejną. Gra kończy się po poprawnym wskazaniu kodu przez odgadującego lub po dwunastu nieudanych próbach.

Gracz kodujący otrzymuje tyle punktów, ile prób wykonał odgadujący. Jeśli kod nie zostanie złamany, przyznawany mu jest dodatkowy punkt. Zwycięzcą jest gracz, który zdobył więcej punktów po ustalonej z góry liczbie rozegranych rund.

Po odgadnięciu kodu, gracze zamieniają się rolami.

image
image

Zestaw zawiera:

  • panel
  • 262 pionki

Wymiary całości: 35,0 x 15,0 x 3cm

image
image

 

image
image

Perełka PRL GRA Mastermind kultowa ZŁAM KOD GR0234

 

image

 

Mastermind – gra planszowa przeznaczona dla dwóch osób, polegająca na odgadnięciu przez jednego z nich ukrytego kodu.

Kultowa gra MASTERMIND przeznaczona jest dla całej rodziny, zadaniem graczy jest rozszyfrowanie kodu przeciwnika.

 

image

ZASADY GRY DLA 2 OSÓB:

Jeden z graczy zostaje szyfrantem i w tajemnicy przed przeciwnikiem wybiera pięć kolorowych pionków i umieszcza dowolną ich kombinację w urządzeniu szyfrującym, ustalając w ten sposób tajny kod. Kod zostaje umieszczony w 5 zakrytych zasłonką otworach, więc nie są widoczne dla drugiego gracza, który staje się odgadującym. Przeciwnik ma 12 prób na odgadnięcie kodu. W każdej próbie umieszcza na planszy kołeczki w takiej kolejności, która wydaje mu się najbardziej zbliżona do tajnego kodu. Każdy mniejszy kolorowy (najczęściej czarny) pionek oznacza, że jeden z większych pionków o danym kolorze został umieszczony w domniemanym kodzie na właściwym miejscu. Każdy mniejszy biały pionek wskazuje na istnienie większego pionka o właściwym kolorze, lecz na niewłaściwym miejscu. Tym sposobem odgadujący dysponuje coraz większym zasobem informacji pozwalających na rozwikłanie zagadki.

Po ocenieniu próby odgadujący podejmuje kolejną. Gra kończy się po poprawnym wskazaniu kodu przez odgadującego lub po dwunastu nieudanych próbach.

Gracz kodujący otrzymuje tyle punktów, ile prób wykonał odgadujący. Jeśli kod nie zostanie złamany, przyznawany mu jest dodatkowy punkt. Zwycięzcą jest gracz, który zdobył więcej punktów po ustalonej z góry liczbie rozegranych rund.

Po odgadnięciu kodu, gracze zamieniają się rolami. Gra przeznaczona dla 2 osób.

 

 

image

 

image 

ZESTAW ZAWIERA:

  • panel
  • 262 pionki


Wymiary całości: 35,5cm x 15,5 x 3cm

Zestaw świetnie się sprawdzi na zabicie nudy.

Wesoła gra zręcznościowa pobudza rozwój dziecka na kilku płaszczyznach równocześnie. Wpływa na udoskonalanie umiejętności rozpoznawania kolorów, koordynowania głowa-oko i komunikowania się. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi. Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci. Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych. Dzięki takim zabawom dzieci, mogą spędzić więcej czasu z rodzicami.

 

 

image 


DODATKOWE INFORMACJE:

  • certyfikat:CE
  • wiek:5+
  • wymiar opakowania:36 x 16 x 3,5cm
  • waga:ok. 0,3 kg
  • płeć:dziewczynka, chłopiec, uniseks

 

Zestaw zapakowany w bardzo ładne kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent.

 

image

 

 

Mastermind - gra planszowa przeznaczona dla dwóch osób, polegająca na odgadnięciu przez jednego z nich ukrytego kodu.
Kultowa gra MASTERMIND przeznaczona jest dla całej rodziny, zadaniem graczy jest rozszyfrowanie kodu przeciwnika.

Zasady gry dla 2 osób:
Jeden z graczy zostaje szyfrantem i w tajemnicy przed przeciwnikiem wybiera pięć kolorowych pionków i umieszcza dowolną ich kombinację w urządzeniu szyfrującym, ustalając w ten sposób tajny kod. Kod zostaje umieszczony w 5 zakrytych zasłonką otworach, więc nie są widoczne dla drugiego gracza, który staje się odgadującym. Przeciwnik ma 12 prób na odgadnięcie kodu. W każdej próbie umieszcza na planszy kołeczki w takiej kolejności, która wydaje mu się najbardziej zbliżona do tajnego kodu. Każdy mniejszy kolorowy (najczęściej czarny) pionek oznacza, że jeden z większych pionków o danym kolorze został umieszczony w domniemanym kodzie na właściwym miejscu. Każdy mniejszy biały pionek wskazuje na istnienie większego pionka o właściwym kolorze, lecz na niewłaściwym miejscu. Tym sposobem odgadujący dysponuje coraz większym zasobem informacji pozwalających na rozwikłanie zagadki.
Po ocenieniu próby odgadujący podejmuje kolejną. Gra kończy się po poprawnym wskazaniu kodu przez odgadującego lub po dwunastu nieudanych próbach.
Gracz kodujący otrzymuje tyle punktów, ile prób wykonał odgadujący. Jeśli kod nie zostanie złamany, przyznawany mu jest dodatkowy punkt. Zwycięzcą jest gracz, który zdobył więcej punktów po ustalonej z góry liczbie rozegranych rund.
Po odgadnięciu kodu, gracze zamieniają się rolami.

Gra przeznaczona dla 2 osób.

Zestaw zawiera:
- panel
- 262 pionki
Wymiary całości: 35,5cm x 15,5 x 3cm

Zestaw świetnie się sprawdzi na zabicie nudy.
Wesoła gra zręcznościowa pobudza rozwój dziecka na kilku płaszczyznach równocześnie. Wpływa na udoskonalanie umiejętności rozpoznawania kolorów, koordynowania głowa-oko i komunikowania się. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi. Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci. Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych. Dzięki takim zabawom dzieci, mogą spędzić więcej czasu z rodzicami

Zestaw zapakowany w bardzo ładne kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent.

Parametry:
Wiek:
5 +
Płeć:
dziewczynka
Waga:
ok. 0,3 kg
Gwarancja:
Gwarancja 12 miesięcy
Certyfikat:
CE
Wymiar opakowania:
36 x 16 x 3,5cm
Długość towaru w centymetrach:
16
Wysokość towaru w centymetrach:
36
Szerokość towaru w centymetrach:
4
Waga gabarytowa w gramach:
384
Karton:
36 szt.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: