UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Robot do nauki programowania dla dzieci - Królik

Symbol: 0765023030891
Dostępność: 1 szt.
317.30
301.43 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
0
  • Kurier DPD (POBRANIE) 0
  • Kurier DHL (POBRANIE) 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 0
  • Paczkomaty 24/7 0
  • Kurier DPD 0
  • Kurier DHL 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Learning Resources
Wymiary:
255x230x125 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+
EAN:
0765023030891
Coding Critters Bopper, Hip, Hop, Robot do nauki programowania dla dzieci, Królik. Poznaj Coding Critters, kolekcję zabawek które są niesamowitymi pomocnikami w nauce programowania. Te urocze zwierzaki są jednymi z najlepszych robotów do poznawania tajników programowania, wielokrotnie nagradzanymi na świecie. Bopper, Hip oraz Hop to króliczki, które w przystępny i zabawny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania w 100% bez ekranu. Uczą najmłodszych krytycznego myślenia, samodzielnego rozwiązywania problemów oraz stanowią doskonały wstęp do nauk ścisłych, technologi, inżynierii i matematyki. Do zestawu dołączona jest książeczka zawierająca zabawne przygody pracowitego królika Boppera i jego przyjaciół Hipa i Hopa. Dzieci, poprzez zabawę ze swoimi zwierzakami tworzą pierwsze programy. Podejmij wyzwanie i sprawdź, czy potrafisz zaprogramować Boppera, by znalazł marchewkę, włożył ją do wózka ogrodowego i pobawił się z dwoma uroczymi królikami: Hipem i Hopem. Oprócz podążania za wyzwaniami zawartymi w książce, dzieci mogą samodzielnie tworzyć własne programy. Bopper nie tylko wykonuje proste polecenia, ale może stać się również wyjątkowym, uroczym zwierzątkiem domowym. Wystarczy nacisnąć jego nosek, aby aktywować Tryb Zabawy. Teraz można go nakarmić, pogłaskać lub położyć spać. Można nawet sprawić, że zatańczy i zaśpiewa zabawne piosenki!Wprowadza podstawy programowania dla najmłodszych. 100% bez ekranu. Zestaw obejmuje 22 elementy. Dzieci uczą się programowania dzięki dołączonej, 16-stronicowej, kolorowej książeczce. Tworzenie sekwencji ułatwia 10 odcisków króliczych łapek. 3 kartonowe dekoracje pozwalają zbudować wyjątkową scenografię. Domek, huśtawka, wózek, marchewka oraz zjeżdżalnia sprawią, że pokój stanie się niesamowitym placem zabaw. Możliwość wprowadzenia sekwencji do 30 kroków. Jeden krok to około 10 cm. Dołączona instrukcja w języku polskim. Wymaga 3 baterii AAA (baterie nie są dołączone do zestawu).
Parametry:
Wydawnictwo:
Learning Resources
Wymiary:
255x230x125 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: