Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis UWAGA! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5%!
Brak towaru

Rozprawa sądowa jako zdarzenie komunikacji społ...

Symbol: 9788379722891
Dostępność: 0 szt.
64.83
61.59 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
9.99
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 14
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788379722891
Elem niniejszej pracy jest realizacja dwóch podstawowych zadań badawczych
wyrażonych w następujących pytaniach:
1. Jakie cechy w ujęciu modelowym ma rozprawa sądowa jako zdarzenie komunikacyjne?
2. Jak w ramach zdarzenia komunikacyjnego, jakim jest rozprawa sądowa, odnajduje się nieprofesjonalny uczestnik postępowania sądowego i jaką rolę odgrywa w tym procesie przewodniczący składu sądu?
Wyróżnienie dwóch zadań badawczych już na samym początku pracy ma na celu podkreślenie ich równorzędności oraz wyznaczenie dwóch nurtów badawczych tak, aby nie było wątpliwości, kiedy mówi się o rozprawie w ujęciu modelowym, a kiedy o rzeczywistych zjawiskach komunikacyjnych zachodzących w jej ramach. Niemniej w konsekwencji realizacji tych zadań ma powstać spójny obraz ukazujący rzeczywiste zjawiska komunikacyjne (których zakres wyznaczony jest przez drugie zadanie badawcze) na tle modelowego ukształtowania rozprawy sądowej jako zdarzenia komunikacyjnego. Każde z wyżej wskazanych zadań zostanie odpowiednio rozwinięte i uszczegółowione w dalszych częściach opracowania. Struktura pracy została natomiast tak pomyślana, aby możliwie najczytelniej przedstawić nie tylko wyniki procesu badawczego, lecz także jego przebieg.
- ze Wstępu
Parametry:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor:
Karolina Gmerek
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Stron:
416
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: