UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Śpiące Królewny 2: Na ratunek!

Symbol: 5902650617919
Dostępność: 0 szt.
87.07
82.72 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Rebel
Wymiary:
220x160 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
8+
EAN:
5902650617919

Matematyczna gra dla małych bohaterów!

Przebudzone królewny wróciły do swoich zamków, aby znów wieść królewskie życie. Niestety to jeszcze nie czas na ich długo i szczęśliwie. Zmierzający do nich książęta wpadli bowiem w poważne tarapaty i potrzebują pomocy

Śpiące Królewny 2: Na ratunek! to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania.

Na czym to polega?

Celem gry jest uratowanie określonej liczby książąt (różnej w zależności od liczby graczy). Ten, kto zrobi to jako pierwszy, wygrywa!

Gracze kolejno rozgrywają swoje tury według następującego schematu:

Rzut kością, który określi, ile kart dobierzemy.

Zagranie kart akcji natychmiastowej. Przebiegłe czarownice zamiennice, dzikie krasnale i wierzby usypiające potrafią solidnie zmienić sytuację na stole, ale najsprytniejsi dadzą radę wykorzystać je na swoją korzyść.

Wyłożenie dowolnej liczby kart z ręki, które będziemy wykorzystywać.

Wykonanie akcji z wyłożonych kart. Zebranie odpowiednich zestawów pozwoli dobierać cenne karty pomocników, budzić uśpione królewny i ratować książąt.

Odrzucenie nadmiarowych kart.

Dlaczego pokochasz tę grę?

To druga część gry matematycznej stworzonej przez sześcioletnią Mirandę Evarts. Powstała z myślą o ćwiczeniu matematycznych umiejętności doskonale wpasowuje się w potrzeby najmłodszych.

Rozbudowanie elementów strategicznych w stosunku do pierwszej części sprawia, że Śpiące Królewny 2: Na ratunek! stanowią naturalną kontynuację i nowe wyzwanie dla tych, którzy już opanowali proste liczenie w pamięci.

Gra świetnie sprawdzi się jako uzupełnienie zajeć szkolnych oraz przyjemna i angażująca zabawa dla całej rodziny.

Parametry:
Wydawnictwo:
Rebel
Wymiary:
220x160 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
8+

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: