UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Stranger Things: Attack of The Mind Flyer REBEL

Symbol: 5425016926086
Dostępność: 0 szt.
92.89
88.25 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Rebel
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
10+
EAN:
5425016926086

Gra blefu w świecie Stranger Things!

Łupieżca umysłów tworzy armię opętanych ludzi, z których pomocą zamierza dokonać inwazji na Ziemię. Część z Was już znajduje się pod jego kontrolą... Zachowaj czujność i uważaj, aby nie zaatakował Ciebie albo Twoich przyjaciół!

Weź udział w szybkiej, innowacyjnej i pełnej niespodzianek grze ukrytych tożsamości, nawiązującej do popularnego serialu Netflixa! Stranger Things: Attack of The Mind Flyer toczy się w następujących po sobie turach i stawia przeciwko sobie dwie drużyny: wolnych i opętanych. Jeśli grasz wolną postacią, musisz oprzeć się atakom. Celem opętanych jest wyeliminowanie wszystkich wolnych postaci.

Na czym to polega?

  1. Na początku gry każdy z uczestników otrzymuje płytkę postaci oraz kartę, która wskazuje, czy jest wolny, czy też opętany przez łupieżcę umysłów.
  2. Rozgrywka opiera się na dobieraniu kart ze wspólnego stosu. W każdej turze gracz odkrywa jedną z nich, a następnie wykonuje związaną z nią akcję.
  3. W grze występują dwa rodzaje kart: przygody oraz spotkania. Gdy odkrywamy kartę przygody, musimy przekazać ją dowolnemu innemu graczowi, który dołączy ją do swojej ręki. Z kolei karty spotkania mają efekty, które musimy natychmiastowo rozpatrzyć.
  4. Układy kart, jakie gracze mają na ręce są kluczowe dla tego, kto zostanie opętany lub ogłuszony. Odgadując role i przekazując karty konkretnym osobom mamy szansę wpływać na ich stan.
  5. Gra kończy się w momencie gdy tylko 1 albo 2 graczy wciąż jest w grze lub po rozpatrzeniu 3. karty spotkania.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Niejasne tożsamości i zło atakujące z ukrycia to elementy, które z pewnością zaintrygują fanów nie tylko Stranger Things, ale też wszelkich tajemnic i niewyjaśnionych spraw.
  • Nawiązanie do popularnego serialu Netflixa i lekki charakter gry czynią z niej doskonałą propozycję nawet dla osób mniej zaznajomionych z planszówkami.
  • W jednej rozgrywce może brać aż 10 osób, dzięki czemu gra doskonale nadaje się na imprezy!
Parametry:
Wydawnictwo:
Rebel
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
10+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: