Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Stranger Things: Attack of The Mind Flyer REBEL

Symbol: 5425016926086
Dostępność: 0 szt.
92.89
88.25 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Rebel
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
10+
EAN:
5425016926086

Gra blefu w świecie Stranger Things!

Łupieżca umysłów tworzy armię opętanych ludzi, z których pomocą zamierza dokonać inwazji na Ziemię. Część z Was już znajduje się pod jego kontrolą... Zachowaj czujność i uważaj, aby nie zaatakował Ciebie albo Twoich przyjaciół!

Weź udział w szybkiej, innowacyjnej i pełnej niespodzianek grze ukrytych tożsamości, nawiązującej do popularnego serialu Netflixa! Stranger Things: Attack of The Mind Flyer toczy się w następujących po sobie turach i stawia przeciwko sobie dwie drużyny: wolnych i opętanych. Jeśli grasz wolną postacią, musisz oprzeć się atakom. Celem opętanych jest wyeliminowanie wszystkich wolnych postaci.

Na czym to polega?

  1. Na początku gry każdy z uczestników otrzymuje płytkę postaci oraz kartę, która wskazuje, czy jest wolny, czy też opętany przez łupieżcę umysłów.
  2. Rozgrywka opiera się na dobieraniu kart ze wspólnego stosu. W każdej turze gracz odkrywa jedną z nich, a następnie wykonuje związaną z nią akcję.
  3. W grze występują dwa rodzaje kart: przygody oraz spotkania. Gdy odkrywamy kartę przygody, musimy przekazać ją dowolnemu innemu graczowi, który dołączy ją do swojej ręki. Z kolei karty spotkania mają efekty, które musimy natychmiastowo rozpatrzyć.
  4. Układy kart, jakie gracze mają na ręce są kluczowe dla tego, kto zostanie opętany lub ogłuszony. Odgadując role i przekazując karty konkretnym osobom mamy szansę wpływać na ich stan.
  5. Gra kończy się w momencie gdy tylko 1 albo 2 graczy wciąż jest w grze lub po rozpatrzeniu 3. karty spotkania.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Niejasne tożsamości i zło atakujące z ukrycia to elementy, które z pewnością zaintrygują fanów nie tylko Stranger Things, ale też wszelkich tajemnic i niewyjaśnionych spraw.
  • Nawiązanie do popularnego serialu Netflixa i lekki charakter gry czynią z niej doskonałą propozycję nawet dla osób mniej zaznajomionych z planszówkami.
  • W jednej rozgrywce może brać aż 10 osób, dzięki czemu gra doskonale nadaje się na imprezy!
Parametry:
Wydawnictwo:
Rebel
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
10+

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: