Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw

Symbol: 9788379727193
Dostępność: 6 szt.
49,90 zł
47,40 zł cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
9,49 zł
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0,00 zł
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0,00 zł
  • Orlen paczka 9,49 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Kurier DPD 12,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14,99 zł
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14,99 zł
  • Kurier DHL 18,00 zł
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21,00 zł
EAN:
9788379727193

Ostatnie lata przyniosły przedsiębiorstwom niezwykłe wyzwania w zarządzaniu ryzykiem i adaptacji do dynamicznie zmieniających się okoliczności. Po pierwsze, wybuch pandemii COVID-19 na całym świecie spowodował nagłą i głęboką dezorganizację globalnych łańcuchów dostaw, co wprowadziło znaczne zakłócenia w działalności przedsiębiorstw. Lockdowny, ograniczenia w przemieszczaniu się oraz zmieniające się wzorce konsumenckie znacząco wpłynęły na modele biznesowe, strategie przetrwania firm i podejście do wprowadzania innowacji. Po drugie, wojna w Ukrainie, choć wydawać by się mogło, że to odległy konflikt, również ma wpływ na przedsiębiorstwa w Polsce. ()

W kontekście obecnych trudności, przed którymi stoją przedsiębiorstwa, narasta potrzeba wprowadzania innowacji. Po pierwsze, wspomniane kryzysy wymusiły na przedsiębiorstwach konieczność dostosowania się do nowych warunków rynkowych. W obliczu zmieniającej się sytuacji przedsiębiorstwa muszą być elastyczne i gotowe do wprowadzania innowacji. Pandemia COVID-19 na przykład wymusiła rozwinięcie zdalnych metod pracy, e-commerce oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze zdrowia i bezpieczeństwa, dlatego też identyfikacja barier innowacyjności stała się kluczowym działaniem. Jest niezbędna, aby zrozumieć, co może utrudniać wprowadzanie innowacji w danej firmie. Bariery mogą być związane z brakiem zasobów finansowych, wiedzy lub kompetencji w zakresie innowacji czy też z oporem pracowników przed zmianami. Na tej podstawie przedsiębiorstwo może opracować strategie eliminowania tych barier i promowania kultury innowacyjności.

Kolejnym ważnym wyzwaniem dla współczesnych podmiotów gospodarczych jest tworzenie innowacyjnych strategii. W obliczu kryzysów i zmieniającego się otoczenia biznesowego przedsiębiorstwa muszą dokładnie przeanalizować, jakie obszary inwestycji będą kluczowe dla ich przetrwania i rozwoju. Mogą to być inwestycje w technologie umożliwiające zdalne zarządzanie firmą, w rozwijanie nowych kanałów dystrybucji, a także w badania i rozwój nowych produktów lub usług dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów.

Parametry:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor:
Katarzyna Kozioł-Nadolna, Karolina Beyer
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Stron:
104

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń.

 

Deklaracja zgodności CE | Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

 

Dla dzieci powyżej 3-go roku życia

 

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej - Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: