UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Tworzenie stron i aplikacji int. Kwal.INF.03 cz.2

Symbol: 9788302190773
Dostępność: 0 szt.
109.24
103.78 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
0
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 0
  • Kurier DPD (POBRANIE) 0
  • Kurier DHL (POBRANIE) 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 0
  • Paczkomaty 24/7 0
  • Kurier DPD 0
  • Kurier DHL 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
EAN:
9788302190773
Podręcznik dla techników informatyków i techników programistów poświęcony projektowaniu stron internetowych.
Zawiera informacje dotyczące zasad tworzenia diagramów E/R, relacyjnych baz danych, formularzy, zapytań i raportów do przetwarzania danych, modyfikowania struktury baz danych oraz zarządzania systemem bazy danych. Ułatwia zrozumienie kwestii związanych z programowaniem aplikacji internetowych, m.in. skryptów wykonywanych po stronie klienta i po stronie serwera. Sprawia, że przyszły technik pozna zasady przeprowadzania walidacji kodu programu i dokumentacji tworzonej aplikacji.
Dzięki licznym zrzutom ekranowym i schematom ułatwia uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Parametry:
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Tomasz Klekot, Agnieszka Klekot
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
240

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: