Voces y caminos en la enseanza de espaol/LE

Symbol: 9788322634882
Dostępność: 24 szt.
29,11 zł
27,65 zł cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
9,49 zł
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0,00 zł
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0,00 zł
  • Orlen paczka 9,49 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Kurier DPD 12,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14,99 zł
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14,99 zł
  • Kurier DHL 18,00 zł
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21,00 zł
EAN:
9788322634882

Monografia Voces y caminos en la ensenanza de espanol /LE: desarrollo de las identidades en el aula, ma na celu przedstawienie różnorodności badań prowadzonych we współczesnej dydaktyce języka hiszpańskiego dotyczących kształtowania się i rozwijania tożsamości. Znajdziemy w niej dwanaście rozdziałów napisanych przez autorów reprezentujących polskie i zagraniczne uczelnie, poświęconych zarówno rozważaniom teoretycznym zawartym w pierwszej części, jak i konkretnym propozycjom wykorzystania badań w praktyce glottodydaktycznej, które opisane zostały w części drugiej.

Pierwszą część publikacji rozpoczyna tekst Evy lvarez Ramos i Carmen Romero Claudio poświęcony rozwojowi indywidualnemu i jego wpływowi na edukację interkulturową. W dalszej części R. Sergio Balches Arenas i Magdalena Słowik, na bazie analizy porównawczej zdrobnień w języku hiszpańskim i polskim, przedstawiają nowe propozycje pracy na lekcji hiszpańskiego. Ma del Carmen Garca Manga wyjaśnia mechanizmy motywacyjnych w kształtowaniu i kreowaniu leksyki. Justyna Hadaś analizuje introspekcję jako główną strategię nauczania kultury. Antonio Mara López Gonzlez, omawia rolę obserwacji w pracy nauczyciela. Manuel Fco. Romero Oliva, i Ester Trigo Ibnez przedstawiają kształcenie nowych czytelników. Jos Mara Santos Rovira omawia rolę nauczyciela jako motywatora w nauce języków obcych, natomiast Bożena Wisłocka Breit skupia się na kursach typu MOOCs i omawia ich możliwe zastosowania w nauczaniu języka hiszpańskiego.

Druga część tomu zawiera propozycje wykorzystania badań naukowych w praktyce nauczania języka hiszpańskiego, których autorami są: Roland Campos López, Rafael Fernndez Jimnez, Hugo Heredia Ponce, Ftima Quirós Rivero, Monika Ciesielkiewicz, Ral Fernndez Jódar i Joanna Fernndez.

Parametry:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Autor:
red. R. Sergio Balches Arenas, red. Cecylia Tatoj
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Stron:
240

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń.

 

Deklaracja zgodności CE | Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

 

Dla dzieci powyżej 3-go roku życia

 

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej - Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: