UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Warcaby - gry podróżne GRANNA

Symbol: 5900221002096
Dostępność: 0 szt.
20.78
19.74 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Granna
Wymiary:
11x18 cm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
6+
EAN:
5900221002096

Jedna z najpopularniejszych gier dla dwóch osób. Wykaż się umiejętnością przewidywania i zbij wszystkie piony przeciwnika lub je zablokuj!

Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika lub zablokowanie tych, które zostały na planszy - tak, by przeciwnik nie miał możliwości wykonania ruchu.

Przygotowanie do gry

Gracze kładą po 12 swoich pionów na czarnych polach. Piony należy rozłożyć w trzech pierwszych rzędach - każdy z graczy po swojej stronie planszy.

Przebieg rozgrywki

Grę rozpoczyna osoba grająca białymi pionami. Gracze wykonują ruchy na zmianę. W jednym ruchu dowolnie wybrany pion może zostać przesunięty o jedno pole do przodu po przekątnej (na skos) - o ile pole, na którym ląduje, jest wolne.

Bicie pionem

Gracz wykonuje bicie, gdy jego pion znajdzie się obok pionu przeciwnika, a znajdujące się za nim pole jest wolne. Bijąc, gracz przeskakuje swoim pionem przez pion przeciwnika i zatrzymuje się na następnym polu. Jeżeli po przeskoczeniu przez jeden pion przeciwnika istnieje możliwość kolejnego bicia, to trzeba je wykonać. Bić można zarówno do przodu, jak i do tyłu. Bicie jest obowiązkowe;nie można z niego zrezygnować na rzecz innego ruchu. Jeżeli gracz ma kilka możliwości bicia, musi zdecydować się na ruch, dzięki któremu zbije jak najwięcej pionów i damek przeciwnika. Zbite piony są usuwane z planszy po zakończeniu ruchu.

Zamiana w damkę

Gdy pion dojdzie do ostatniego rzędu szachownicy, zamienia się w damkę. Damkę oznacza się poprzez ułożenie jednego pionu na drugim. Damka może poruszać się o dowolną liczbę pól, w dowolną stronę po przekątnej. Podobnie jak pion, damka bije, przeskakując przez piony i damki przeciwnika, ale tylko ona może przeskakiwać przez dowolną liczbę wolnych pól - zarówno przed biciem, jak i po nim.

Koniec gry

Wygra ten, kto zbije wszystkie piony przeciwnika lub zablokuje te, które zostały na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Jeśli gracze nie są w stanie tego osiągnąć - gra kończy się remisem.

Zawartość pudełka

  • plansza
  • 24 pionki
  • instrukcja

Parametry:
Wydawnictwo:
Granna
Wymiary:
11x18 cm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
6+

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: