Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Wielka księga małych projektów w Pythonie

Symbol: 9788328388611
Dostępność: 19 szt.
61.52
58.44 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788328388611

Programowanie wciąga. Łatwo zapalić się do własnego pomysłu na świetny program, ale jeśli zabraknie umiejętności, nietrudno w poczuciu frustracji porzucić kod po napisaniu kilku linijek. Wiele osób, marząc o wykorzystywaniu imponujących możliwości Pythona, przepracowało cierpliwie liczne samouczki. Nie jest to zły sposób na rozpoczęcie przygody z programowaniem i przyswojenie składni języka. Ale do samodzielnego tworzenia kodu trzeba nieco innych umiejętności. Skąd jednak ma je wziąć kandydat na programistę, jeśli nie jest geniuszem komputerowym?

Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów. Zawiera 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy okazji dostarczą mnóstwo zabawy! Twoja nauka będzie polegała nie tylko na analizowaniu działania kodu i jego wpisywaniu w edytorze, ale także na samodzielnym eksperymentowaniu i modyfikowaniu kodu, aby dopasować program do własnych potrzeb i pomysłów. W efekcie - niepostrzeżenie, ćwicząc praktyczne kodowanie - nabierzesz biegłości i sporego doświadczenia w posługiwaniu się Pythonem!

Dzięki tej książce napiszesz:

  • gry, w które zagrasz z komputerem lub przyjaciółmi
  • realistyczne symulacje: pożaru lasu, miliona rzutów kostką i japońskiego liczydła
  • piękne animacje: akwarium z rybkami i obracającego się sześcianu
  • grę 3D, w której gracz porusza się po labiryncie
  • programy szyfrujące z wykorzystaniem szyfrów ROT13 i Vigenere'a
Masz dość samouczków? Zacznij pisać w Pythonie prawdziwy, działający kod!
Parametry:
Wydawnictwo:
Helion
Autor:
Al Sweigart
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Stron:
416

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń.

 

Deklaracja zgodności CE | Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

 

Dla dzieci powyżej 3-go roku życia

 

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej - Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: