• Kategorie
  • Wybrane zagadnienia modelowania przęseł mostów

39.03
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 9 szt.
EAN 9788371252808

Zamówienia telefoniczne: 501-031-535

Zostaw telefon
Konstrukcje zespolone stalowo-betonowe tworzą formy konstrukcyjne, w których dąży się do optymalnego wykorzystania materiałów umiejscawia się stal w strefi e rozciąganej, natomiast beton w strefi e ściskanej. Dążąc do ich efektywnej współpracy zespala się je przy pomocy połączenia ścinanego. W ostatnich latach nastąpił dynamiczny rozwój konstrukcji mostowych zespolonych stalowo-betonowych, jako konsekwencja wdrażania nowego systemu zespalania composite dowels. Powstają nowe formy strukturalne łączenia stali z betonem. Koniecznym następstwem rozwoju technologii jest rozwój metod obliczeniowych.
Niniejsza praca stanowi próbę przybliżenia metod projektowania przęseł mostów belkowych z konwencjonalnych (klasycznych) dźwigarów zespolonych stalowo-betonowych. Położono nacisk na wybrane zagadnienia charakterystyczne dla współczesnych sposobów modelowania konstrukcji zespolonych. Przedstawiono obszerny przykład obliczeniowy z zakresu modelowania oraz wymiarowania konstrukcji tego typu.
Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Autor Wojciech Lorenz, Maciej Kożuch, Sebastian Balcero
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Stron 168
Format 16,5x23,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie