UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

ZESTAW GIER 18 w1 gra planszowa szachy GR0081

Symbol: GR0081

Zestaw gier planszowych szachy

Dostępność: 92 szt.
38.51
36.58 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
5905258511603

Zestaw 18 gier:  Bieg z przeszkodami, Dziewięciu mężczyzn Morrisa, Wszędzie, Football, Gęś, Manji Szachy Route, Space - venture, Szachy - pociąg, Baseball, Ludo, Szachy, Tryktrak, Warcaby, Warcaby chińskie, Węże i drabiny, Wyścig, Wyścig F1

W zestawie znajdują się:
- 8 dwustronnych tablic (18 cm x 19cm)
- magnetyczna plansza do gry w szachy - warcaby (19 cm x 19,5cm), która pełni rolę pudełka na pionki i kostki
- pionki do gry w szachy (32 szt.)
- pionki - żetony (22 szt.)
- pionki zielone (6 szt.)
- pionki czerwone (6 szt.)
- kostki (5 szt.)

Bieg z przeszkodami - wygrywa ten z graczy, który pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu toru gry. Ale uwaga, po drodze czeka wiele trudności i przeszkód.

Wszędzie - wygrywa ten z graczy, który pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu toru gry. Ale uwaga, po drodze czeka wiele trudności i przeszkód.

Dziewięciu mężczyzn Morrisa - celem gry jest pozostawienie przeciwnego gracza z mniej niż trzema pionkami lub, tak jak w warcabach, bez możliwości wykonania żadnego legalnego ruchu. Rozstawianie pionków.

Football - celem gry jest przyłożenie czyli umieszczenie piłki (pionka) na polu numer 2 przeciwnika.

Gęś - celem gry jest jak najszybsze przejście na koniec planszy. Przy tym trzeba omijać pechowe pola i starać się stawać na polach szczęśliwych.

Manji - wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy stanie 2 pionkami na środkowym polu.

Szachy Route - wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy stanie 2 pionkami na środkowym polu. Gracze poruszają się po planszy zgodnie ruchem wskazówek zegara. Mogą również korzystać ze „skrótów" - strzałek, które umożliwiają poruszanie się po planszy pionkom danego koloru.

Space - venture - zadaniem gracza jest odkrywanie planet, najcenniejszych i największych systemów gwiezdnych podczas ekscytujących wypraw.

Szachy - pociąg - Gracze przesuwają po planszy swoje pionki , zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy osiągnie ostatnie pole planszy.

Baseball - gra polega na zdobywaniu punktów i przeszkadzaniu w ich zdobywaniu drużynie przeciwnej. Drużyny na przemian pełnią dane role. Jedna z nich atakuje i próbuje zdobądź punkty, a druga usiłuje w tym przeszkodzić. Następnie następuje zamiana ról.

Ludo - to tradycyjna gra Chińczyk w nowej wersji, zasady pozostają nie zmienione.
Zwycięży ten, kto pierwszy wprowadzi wszystkie swoje pionki do własnego domu.

Szachy - gra odbywa się na szachownicy 64-polowej (8x8) przy użyciu ustawionych w określony sposób bierek (figur, pionów) przyporządkowanych odpowiednio każdemu z dwóch graczy.

Tryktrak - gra polega na przesuwaniu pionków zgodnie z liczbą wyrzuconych kostkami oczek po 24 polowej planszy. Wygraną jest osoba, która jako pierwsza usunie wszystkie swoje piony z planszy.

Warcaby - Celem gry jest zbicie wszystkich pionków przeciwnika.

Warcaby chińskie - liczba graczy 2 lub 3. Rekwizyty - plansza z rysunkiem gwiazdy, wygrywa ten, kto pierwszy doprowadzi wszystkie swoje piony do przeciwległego ramienia gwiazdy.

Węże i drabiny - wyrzucając ilość oczek na kosce przechodzimy kolejno pola na planszy.
Stając na polu z drabiną przenosimy się po szczebelkach na zakończenie drabiny, a stając na polu z wężem zjeżdżamy po grzbiecie węża na dół, co powoduje nasze cofnięcie w grze o kilka pól.

Wyścig - to tradycyjna, prosta gra planszowa znakomicie wszystkim znana. Zwycięzcą zostaje ten, kto ma najwięcej szczęścia w rzutach kostką i jako pierwszy dotrze do mety.

Wyścig F1 - zwycięża gracz który ma najwięcej szczęścia w rzutach kostką i jako pierwszy dotrze do mety (ostatniego pola na planszy). Po drodze do celu gracze muszą pokonać wiele trudności i przeszkód.


Magnetyczna plansza do gry w szachy pełni dodatkowo rolę pudełka na pionki i kostki.  Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi.  Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci. Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych. Dzięki takim zabawom dzieci, mogą spędzić więcej czasu z rodzicami.
Zestaw zapakowany w bardzo ładne kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent.

Parametry:
Wiek:
8 +
Płeć:
chłopiec
Waga:
0,5 kg
Gwarancja:
Gwarancja 12 miesięcy
Certyfikat:
CE
Wymiar opakowania:
ok. 24cm x 23,5cm x 4 cm
Długość towaru w centymetrach:
24
Wysokość towaru w centymetrach:
24
Szerokość towaru w centymetrach:
4
Waga gabarytowa w gramach:
384
Karton:
48 szt.

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń.

Deklaracja zgodności CE | Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

Dla dzieci powyżej 3-go roku życia

Dane producenta

DS. TRADE H.K Limited
Handi Road
17-93 Mandarin Plaza Kowloon HK
Hong Kong

Certyfikat CE|Zgodne z EN-71
[email protected] Tel (852) 2887-2471

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: