
Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania porozumienia.
Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług przez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Podręcznik zawiera zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i atrakcyjna publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Ponadto zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.
Odpowiedzi do zadań dostępne są w Klubie Nauczyciela.
Safety Information
For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.
CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys
For children over 3 years of age
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys
Manufacturer details
ATENEUM M KOGUT
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740
[email protected]
Responsible person
ATENEUM
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740
[email protected]