
Architektura ewolucyjna
Jeszcze kilka lat temu koncepcja ewoluowania architektury była uznawana za zbyt odważną. Uważano, że architektura powinna pozostawać elementem niezmiennym w czasie. Jednak rzeczywistość udowadnia, że systemy muszą ewoluować, aby spełniać wymogi użytkowników i odzwierciedlać zmiany w dynamicznym środowisku tworzenia oprogramowania. Innymi słowy, konieczne się staje budowanie architektur ewolucyjnych.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.
Naucz się postrzegać architekturę systemową jako plastyczny wyzwalacz.
Safety Information
For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.
CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys
For children over 3 years of age
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys