Autyzm Blok terapeutyczny Percepcja słuchowa cz.1

The Symbol : 9788367392464
The Availability Of : 28 opak
56.70
53.86 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788367392464

Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja słuchowa to pomoc, która wspiera rozwój spostrzegania słuchowego u dzieci ze spektrum autyzmu.

Część 1. zawiera ćwiczenia:

powtarzania, wskazywania sekwencji samogłosek, słów,

porządkowania obrazków według określonego kryterium językowego,

zapamiętywania informacji i wykonywania poleceń słownych.

Praca z kartami dotyczącymi percepcji słuchowej pozwala dziecku na zdobycie umiejętności powtarzania słów, zdań, zapamiętywania tekstów, wyodrębniania szczegółów w słuchanych tekstach, rozumienia coraz dłuższych wypowiedzi.

Ćwiczenia zawarte w bloku usprawniają:

uwagę słuchową,

pamięć słuchowo-słowną,

analizę i syntezę słuchową,

koordynację słuchowo-wzrokową.

W bloku znajdziesz adres dostępu do nagrań w formacie mp3.

Zadbaliśmy o to, by szata graficzna nie była zbyt kontrastowa, a stonowana kolorystyka sprzyjała nauce i zdobywaniu nowych umiejętności.

Parameters :
Wydawnictwo:
WIR
Autor:
Agnieszka Bala
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Stron:
52

Safety Information

For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended

It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.

 

CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys

 

For children over 3 years of age

 

It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys

There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :