No goods

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

The Symbol : 9788365155702
The Availability Of : 0 opak
26.13
24.82 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788365155702
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
Parameters :
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Autor:
Mateusz Brzeźniak
Rok wydania:
2017
Oprawa:
broszurowa
Stron:
200
Format:
12x19,3 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :