No goods

Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych

The Symbol : 9788363434465
The Availability Of : 0 opak
31.84
30.25 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788363434465
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić możemy analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia. Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana ku przestrodze".
Prof. Mariusz Czubaj
Parameters :
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Autor:
Andrzej Grabarczuk
Rok wydania:
2015
Oprawa:
broszurowa
Stron:
354
Format:
12x19,5 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :