E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka

The Symbol : 9788323347033
The Availability Of : 5 opak
46.85
44.51 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788323347033
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit.
Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Parameters :
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor:
red. Małgorzata Bednarczyk, Marta Najda-Janoszka,
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Stron:
290
Format:
15,8x23,5 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :