Edukacyjny Zestaw Gier z Drewna dla dzieci 3+ Gra zręcznościowa Łowienie rybek + Nauka liczb + Układanie wzorów
Opis | Drewniany Zestaw Gier |
Drewniany edukacyjny zestaw gier to propozycja dla dzieci od 3-go roku życia. Zestaw wykonany został z drewna, jest bezpieczny i wytrzymały. Ten zestaw daje mnóstwo możliwości do zabawy i nauki. Można łowić rybki, liczyć, sortować, dopasowywać, układać kulki w obrazki, zbierać kulki do babeczek lub układać równania matematyczne. Góra układanki to gra zręcznościowa z łowieniem rybek. Rybki mają magnesy, należy je ułożyć za pomocą wędki w otworach na podstawie. Kolejny rząd to drewniane słupki, na które należy zakładać kolorowe plastikowe kółeczka. Niżej znajdują się numerki od 1 do 10, dziecko musi dopasować numerek do odpowiedniego wgłębienia na podstawie. Na samym końcu znajdują się wgłębienia na kolorowe drewniane koraliki a po boku figury i znaki matematyczne. Do zestawu dołączono również kolorowe foremki na babeczki, do których można przekładać kulki, można to robić za pomocą szczypców, łyżeczki lub patyczków. Zestaw rozwija umiejętności manualne, wyobraźnię, zręczność, logiczne myślenie oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Jest pomocny przy nauce liczb, prostych działań matematycznych oraz rozpoznawania kolorów. |
|
Wymiary | |
- podstawka ze słupkami ok. 30 cm x 30 cm x 7,5 cm - koraliki ok. 2 cm szerokości, - rybki ok. 4,3 cm, - foremki do babeczek ok. 7 cm średnica górna, - patyczki ok. 16,5 cm, - łyżka ok. 13 cm x 3 cm, - szczypce ok. 15 cm x 1,8 cm x 1 cm, - wędka ok. 15 cm wysokości, - krążki o średnicy ok. 2,5 cm, - numerki o wysokości ok. 3 cm, - figury i znaki matematyczne o wysokości ok. 3 cm, - opakowanie ok. 31 cm x 32 cm x 8 cm. |
|
Zawartość zestawu | |
- drewniana podstawka, - drewniana nakładka z otworami, - 3 dwustronne plansze, - 7 foremek, - szczypce, - wędka, - łyżka, - dwa patyczki, - 8 rybek z magnesem, - 5 znaków działań matematycznych, - cyfry od 1 do 10, - 5 figur (kwadrat, trójkąt, koło, gwiazdka, serce), - 55 plastikowych kółek, - 77 koralików. |