- Categories
-
Employer branding. Praktyczny podręcznik
![Employer branding. Praktyczny podręcznik Employer branding. Praktyczny podręcznik](/images/edukamp2/2532000-2533000/Employer-branding-Praktyczny-podrecznik_%5B2532741%5D_480.jpg)
![Employer branding. Praktyczny podręcznik Employer branding. Praktyczny podręcznik](/images/edukamp2/2532000-2533000/Employer-branding-Praktyczny-podrecznik_%5B2532741%5D_480.jpg)
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of |
|
The bar code | |
EAN | 9788328390904 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Wartościowy pracownik - jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy - tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej - a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.
Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!
Wydawnictwo | One Press / Helion |
Autor | Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski |
Rok wydania | 2023 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 280 |