• Kategorie
  • Finanse behawioralne mikro, małych i średnich..

Brak towaru
37.78
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 9788382062410
Zostaw telefon
Monografia obejmuje kluczowe zagadnienia z zakresu finansów behawioralnych przedsiębiorstw, takie jak: racjonalność zachowań, heurystyki, mentalne księgowanie, osobowość przedsiębiorcza, nastawienie do ryzyka, motywy podejmowania działalności, emocje, nadmierna pewność siebie, efekt naśladownictwa, efekt utopionych kosztów. Jest pierwszym w Polsce zwartym, kompleksowym opracowaniem na temat wpływu czynników ekonomicznych, demograficznych, psychologicznych i społecznych na decyzje gospodarcze i wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zawiera przegląd światowych publikacji oraz wyniki wieloletnich badań empirycznych (w tym eksperymentów behawioralnych) przeprowadzonych na próbach obejmujących łącznie ponad 11 tys. polskich przedsiębiorców. Wyniki badań mogą znaleźć szereg praktycznych zastosowań czytelnik dowie się, jak unikać błędów w biznesie oraz jak podejmować optymalne decyzje.
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Autor Marek Szczepaniec, Przemysław Kulawczuk, Tomasz J
Rok wydania 2021
Oprawa twarda
Stron 314
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie