• Categories
  • Finanse behawioralne mikro, małych i średnich..

No goods
37.78
Enter your email
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 0 opak
EAN 9788382062410
Leave your phone
Monografia obejmuje kluczowe zagadnienia z zakresu finansów behawioralnych przedsiębiorstw, takie jak: racjonalność zachowań, heurystyki, mentalne księgowanie, osobowość przedsiębiorcza, nastawienie do ryzyka, motywy podejmowania działalności, emocje, nadmierna pewność siebie, efekt naśladownictwa, efekt utopionych kosztów. Jest pierwszym w Polsce zwartym, kompleksowym opracowaniem na temat wpływu czynników ekonomicznych, demograficznych, psychologicznych i społecznych na decyzje gospodarcze i wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zawiera przegląd światowych publikacji oraz wyniki wieloletnich badań empirycznych (w tym eksperymentów behawioralnych) przeprowadzonych na próbach obejmujących łącznie ponad 11 tys. polskich przedsiębiorców. Wyniki badań mogą znaleźć szereg praktycznych zastosowań czytelnik dowie się, jak unikać błędów w biznesie oraz jak podejmować optymalne decyzje.
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Autor Marek Szczepaniec, Przemysław Kulawczuk, Tomasz J
Rok wydania 2021
Oprawa twarda
Stron 314
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question