No goods

Gra Kot Łapiący Myszki

The Symbol : ZGR.HM1653
The Availability Of : 0 opak
18.89
17.95 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
Opis gry

 KOT łapiący myszy (HM1653)

 

Przygotowania do gry:
Plansza do gry powinna być umieszczona pośrodku stołu, wraz z kostką do gry.
Każda z 5 myszy musi być umieszczona w większym skupisku krzaków.
Pozostałe myszy układamy obok planszy.
Każdy z graczy wybiera kotka i umieszcza go na polu startowym oznaczonym symbolem flagi.

Zasady gry:
1. Najmłodszy z graczy rzuca kostką jako pierwszy.
2. Gracze postępują jak niżej:
· (rzuca kostką) gracze umieszczają swojego kotka (czerwony, zielony, żółty, niebieski) na najbliższej kępce krzaków oznaczonych kolorem wskazanym przez kostkę. Jeśli w tych krzakach ukrywa się również mysz, gracz podnosi ją dwoma rękami i podrzuca ją wysoko w powietrze. Jeśli mysz wyląduje pyszczkiem do góry, gracz może ją zatrzymać. W innym wypadku, musi odłożyć mysz z powrotem do kryjówki w krzakach.
· (symbol dłoni na kostce) - oznacza, że gracze będą grali w zgadywankę, w której nagrodą będą myszy graczy. Jeden z graczy bierze mysz i ukrywa ją w rękach za plecami, następnie wyciąga obie dłonie w stronę przeciwnika, który próbuje odgadnąć w której dłoni znajduje się mysz. Jeśli przeciwnik nie odgadnie zagadki, mysz zostaje u właściciela. Uwaga ! Gracz, który nie posiada myszy nie może brać udziału w zgadywance.
· (symbol koła fortuny na kostce) Gracze kręcą jedną z dwóch strzałek umieszczonych w narożnikach planszy. W zależności od tego jakie pole zostanie wskazane przez strzałki, gracz może wziąć 1 lub 2 myszy ze stosu poza planszą. Jednakże, jeśli zawodnik nie ma szczęścia i strzałka wskaże puste pole, nie dostanie żadnej myszy.
3. Gra się kończy gdy jeden z graczy dociera do ostatniego krzaczka, gdzie ukrywa się mysz, może ją podrzucić, Jeśli mysz upadnie pyszczkiem do góry, gracz ją zabiera. Wszyscy uczestnicy liczą swoje myszy, zwycięzcą zostaje ten gracz, który posiada największą ilość myszy.

Ilość graczy: 2 - 4 osób

Zawartość zestwawu



- magnetyczna plansza do gry - umożliwi grę w domu i w podróży,
- 4 kotki,
- 36 myszy,
- 1 kostka do gry,
- 1 torebka - praktyczny woreczek na elementy gry,
- 1 instrukcja w języku polskim.

Wymiary

 

 

Wymiary planszy ok. 32,5 cm x 32,5 cm x 2 cm
Wymiary pudełka ok. 33,5 cm x 33,5 cm x 5 cm

Parameters :

Manufacturer details

Ramiz
ul. Markiefki 71
40-212 Katowice
Poland

Certyfikat CE|Zgodne z EN-71
[email protected] 730260740

Responsible person

Ramiz
ul. Markiefki 71
40-212 Katowice
Poland

730260740
[email protected]

There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :