UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Inżynieria marketingowa

Dostępność: 0 szt.
56.88
54.04 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Janusz Dworak
Rok wydania:
2021
Stron:
226
EAN:
9788381025201
Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
Parametry:
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Janusz Dworak
Rok wydania:
2021
Stron:
226
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: