No goods
Inżynieria marketingowa
The Availability Of :
0
opak
Enter your email
56.88
54.04
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
About this product
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Janusz Dworak
Rok wydania:
2021
Stron:
226
EAN :
9788381025201
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Janusz Dworak
Rok wydania:
2021
Stron:
226