Jak uczyć (się) zdalnie? w.2
Niniejszy podręcznik do nauki zdalnej jest pomocny w realizacji procesów kształcenia zdalnego dla różnych grup odbiorców - m.in. będących w różnym wieku i odznaczających się różnym poziomem kompetencji cyfrowych. Stanowi przejrzystą odpowiedź na potrzeby polskich szkół, uczelni oraz przedsiębiorstw (działających w warunkach pandemii COVID-19, ale także innych zagrożeń i kryzysów). TO, CO WYRÓŻNIA TĘ KSIĄŻKĘ: zwięzłość i prostota w przekazywaniu ważnych treści związanych z realizacją procesów kształcenia zdalnego, nie zawsze łatwych i jednoznacznych przystępność prezentowanych zagadnień - w formie instruktażu najpopularniejszych platform e-learningowych (MS Offi ce 365 i Moodle), zestawu dobrych praktyk oraz wskazówek uniwersalność przekazu kształcenie zdalne w warunkach środowiska wirtualnego - koncentracja na istocie problemów zorientowanie na technologie teleinformatyczne i narzędzia informatyczne, które z jednej strony są ogólnodostępne na polskim rynku oraz popularne, a z drugiej odznaczają się znaczną funkcjonalnością w zakresie wspierania procesów nauczania "na odległość".